ראשפורד הבריק, מנצ'סטר יונייטד ניצחה 2:3 את שפילד

השדים האדומים גברו על נועלת הטבלה, הכוכב כבש צמד שערים גדולים. מרסיאל הוסיף במשחק החזרה שלו להרכב. מנגד, מקגולדריק כבש צמד שלא עזר ל"להבים". סולשיאר רחוק חמש נקודות מהצמרת. 0:0 בין אסטון וילה לברנלי

(גודל טקסט)

לאחר שליברפול כבשה אתמול (רביעי) את פסגת הפרמיירליג, משחקי המחזור ה-13 ננעלו הערב כאשר מנצ'סטר יונייטד ניצחה 2:3 את שפילד יונייטד והתקרבה עוד יותר לקבוצות הצמרת. לפני כן, אסטון וילה וברנלי נפרדו ללא שערים.

שפילד יונייטד – מנצ'סטר יונייטד 3:2

לאחר התיקו המאופס בדרבי נגד מנצ'סטר סיטי וההדחה מליגת האלופות, נראה שהשדים האדומים יכולים לשאוב הרבה עידוד ממצבם פרמיירליג, לאחר שהערב הם עשו צעד גדול לעבר הצמרת עם ניצחון נהדר על נועלת הטבלה. מרקוס ראשפורד הגיע בגדול הערב לביתה של שפילד, כבש צמד גדול ובעיקר הוביל קבוצתו למקום השישי, במרחק של חמש נקודות בלבד מהפסגה.

פתיחת המשחק הערב הייתה דווקא של המארחת, אשר טרם ניצחה העונה. דין הנדרסון, מי שכיכב בעונה שעברה בין הקורות של שפילד, פתח בשערה של מנצ'סטר יונייטד נגד קבוצתו לשעבר וביצע טעות ענקית בדקה החמישית, דייויד מקגולדריק האירי ניצל זאת כדי לכבוש את שערו השלישי העונה. בדקה ה-26 הגיע שער השוויון של יונייטד, לאחר שראשפורד השתלט על הכדור בנגיחה אחת ובשנייה הפציץ את הרשת של ארון ראמסדייל.

ראשפורד חוגג אצל שפילד. צמד גדול של האנגלי | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

בדקה ה-33 המהפך גם הושלם עם ביצוע נחוש מצידו של אנתוני מרסיאל, שחזר להרכב של אולה גונאר סולשיאר. במהלך המחצית השנייה האורחת ממנצ'סטר שלטה ברוב הדקות, ובדקה ה-51 ראשפורד השלים צמד לאחר שכל הקבוצה ביצעה מהלך מבריק. מקגולדריק השלים צמד בדקה ה-87 עם נגיחה מקרית עבורו וחתם את המשחק. בעוד שלושה ימים בלבד ייערך משחקה הבא של מנצ'סטר יונייטד בליגה, אשר תפגוש את לידס באולד טראפורד (20.12). שפילד תקווה להשיג ניצחון ראשון כשתתארח אצל ברייטון (20.12).

אסטון וילה – ברנלי 0:0

שתי הקבוצות הגיעו אחרי שניצחו את משחקיהן האחרונים ושיפרו במעט את מצבן בטבלה.האורחת ברנלי הפתיעה את ארסנל 0:1 ועלתה מעל לקו האדום, ואילו אסטון וילה גברה על וולבס באותה תוצאה וקטעה רצף של שני הפסדים. וילה שכבה לאורחים על השער במשך כל המשחק, אך למרות המאמצים הרבים, לא הצליחה למצוא את הרשת. הקבוצה המאוכזבת של דין סמית' נותרה במקום ה-11 עם 19 נקודות, ותפגוש במחזור הבא את ווסט ברומיץ', ואילו החניכים של שון דייץ' נשארו נקודה מעל לקו האדום, ובעוד שלושה ימים ייארחו את וולבס.

אנואר אל גאזי מאוכזב | LINDSEY PARNABY/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי