ליברפול שוב אלופת הכריסמס, קלופ התלוצץ על חשבונה של פאלאס

ה-0:7 ההיסטורי בסלהרסט פארק הבטיח לאלופה לשמור על הפסגה בסוף השנה האזרחית שנה שלישית ברציפות. המאמן התייחס ליריבה ואמר: "עכשיו היא מבינה כמה זה קשה לשחק ברביעי ואז בשבת בצהריים"

(גודל טקסט)

אם עד לפני שבוע דיברו בממלכה על מאבק אליפות צמוד במיוחד, ליברפול הצליחה להשתיק את כל המבקרים עם שני משחקי שיא גדולים שכללו 1:2 דרמטי בדקה ה-90 על טוטנהאם מהמקום השני והדובדבן שבקצפת הגיע אתמול (שבת) עם תצוגת תכלית מדהימה בסלהרסט פארק ו-0:7 חד צדדי על קריסטל פאלאס אשר הבטיח לאלופה את צמרת חג המולד שנה שלישית ברציפות.

לא יפתיע אתכם לשמוע כי אותו 0:7 מהדהד הוא ניצחון החוץ הגדול בהיסטוריה של ליברפול, שהייתה הראשונה שהבקיעה שבעה שערים במגרשה הביתי של פאלאס. בנוסף גם המאמן יורגן קלופ קבע ציון דרך היסטורי כאשר השיג את ניצחונו ה-127 על הקווים של המיטירדס בפרמיירליג וחלף על פני רפאל בניטס בראש טבלת המאמנים.

המאמן יורגן קלופ אמר אחרי המשחק: "אני לא חושב שאנחנו צריכים לחזור משחקים מהסוג הזה, מה יכול להגיע אחרי 0:7. אם אתה רוצה להגיע להישגים בליגה הזאת, או בכדורגל בכלל, אתה צריך להיות עקבי כדי להיות כזה אתה צריך שיהיו לך כמה שיותר אפשרויות. ז'וזה מוריניו אמר לי לפני המשחקים שלנו נגד טוטנהאם, שרק שלושה שחקנים משחקני ההרכב הראשון שלנו לא נמצאים והאמת שהוא צדק, הבעיה היא שהשחקנים האלו צריכים לשחק בין 80-90 אחוז מהמשחקים בעונה אז זו הבעיה שלנו. עד כה אנחנו מצליחים להביא יכולת ממש טובה על המגרש".

רוברטו פירמינו, מוחמד סלאח | ndrew Powell/Liverpool FC via Getty Images

על משחק ההגנה אמר: "אני לא מרגיש סיפוק או כל דבר אחר. אני מאושר כרגע, כי הצגנו משחק ברמה הכי גבוהה שיש, אבל האתגרים רק יילכו ויגדלו. בפעם הראשונה אחרי מה שמרגיש כמו עידן ועידנים אנחנו לא משחקים ביום שלישי, אני בטוח שקריסטל פאלאס הבינה כמה זה קשה לשחק ביום רביעי ואז שוב בשבת בצהריים, זה קשה גם לנו. אני לא חושב באמת על הפסגה או משהו כזה, אנחנו פשוט שמחים שניצחנו את המשחק ועכשיו יש לנו יותר זמן להתאושש בצורה חכמה".

כעת ליברפול תזכה למנוחה בת שמונה ימים ואחריה הלו"ז הצפוף יחזור. ביום ראשון בעוד שבוע תארח את ווסט ברומיץ', לאחר שלושה ימים בלבד תצא לסנט ג'יימס פארק אצל ניוקאסל ואם לא די בכך, שבוע לאחר מכן שוב תשחק פעמיים, כאשר תארח את סאות'המפטון בשני ובשישי תנסה לנקום באסטון וילה, במסגרת גביע הליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי