טוטנהאם חוטפת: "חזרה להרגלים הישנים והרעים". מוריניו מתרץ

אחרי משחק ליגה שלישי ברציפות, רוי קין ביקר: "לחלוטין לא תפקדה". באנגליה נכתב: "חילקה מתנות לחג המולד". המאמן: "משחק מוזר מאוד, הפסדנו מפנדל ושער עצמי. אם היינו מנצחים באנפילד זה היה שבוע נהדר"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

האם טוטנהאם הניפה דגל לבן במאבק האליפות? אחרי ההפסד האכזרי נגד ליברפול באנפילד, הקבוצה של ז'וזה מוריניו ציפתה לחזור למסלול הניצחונות ולא לאבד קשר עין עם האלופה אלא שהיא רשמה הפסד שני ברציפות כשנכנעה 2:0 ללסטר וצנחה עד למקום החמישי. כמובן שהיה זה גם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון בליגה. הספרס ספגו שער עצמי ונענשנו מפנדל לראשונה מאז מרץ 2000 במשחק נגד ארסנל, ואלה היו ימים אחרים כמובן. ביום ראשון תתארח הקבוצה אצל וולבס ולאחר מכן תפגוש את פולהאם בתקווה להתאושש.

אם תרצו, זו בטח לא הייתה טוטנהאם החזקה שראינו העונה. שחקן העבר רוי קין לא החמיץ הזדמנות להעביר ביקורת: "זו כמו ספרס של פעם. היא חזרה לסורה. אחרי הפנדל היא לא תפקדה. מוריניו ראוי לקרדיט אבל הלוזריות באנפילד, היא לא החזיקה מעמד נגד קריסטל פאלאס ועכשיו זה". מעבר לכך הוא הטיח ביקורת גם באורייה. "זה פשוט טירוף, שיגעון. אני רוצה להיות זהיר לגביו. אבל לא הייתה סיבה לעשות עבירה. הוא מגן מנוסה. הוא לא חשב".

זה היה הפסד שני של הספרס ללסטר בשלושת המשחקים האחרונים, כמו מספר ההפסדים ב-12 המפגשים קודם לכן. ז'וזה מוריניו נכנע לראשונה לברנדן רוג'רס בעימות השמיני ביניהם. סרג' אורייה גרם לפנדל הרביעי בליגה מאז הצטרף לקבוצה באוגוסט 2017, כשרק דויד לואיז (עם חמישה פנדלים) מחזיק ברקורד מפוקפק ממנו. גם טובי אלדרווירלד, שהגיע לשלושה שערים עצמיים בספרס – ירצה לשכוח את המשחק הזה.

"השביעייה של ליברפול בשבת הביאה למשמעות גדולה יותר למשחק של טוטנהאם והיא נכשלה בתגובה שלה לאחר ההפסד. זה היה יום חופש נדיר מצד חלוצי טוטנהאם שהיו לא מפוקסים", נכתב ב-"BBC". "מוריניו לא יודע מה לחשוב אחרי ההופעה הגרועה של הקבוצה שלו. השער העצמי היה קומי לחלוטין", נכתב ב"דיילי מייל". "שבוע מצער לטוטנהאם שהעניקה ללסטר כמה מתנות לחג המולד", נכתב ב"סקיי ספורטס".

מוריניו: "זה מתסכל, זה משחק מוזר אם אני צריך לתאר. הפסדנו מפנדל ומשער עצמי. זה משחק שבו השוער שלנו לא ביצע הצלה אחת, אבל לא שיחקנו טוב. גם היריבה לא עשתה זאת. לא הגיע לנו לנצח אבל גם להם לא. פתחנו רע אבל יצרנו מצבים וספגנו דווקא בדקות טובות שלנו כשהם כלל לא היו מסוכנים. אני לא אצלוב את השחקן שלי על הפאול הזה למרות שאנחנו הגשנו להם את הפנדל. הוא ביצע טעות וזהו. ב-20 הדקות ראשונות אכן היו ביצועים גרועים.

העונה של הספרס: "אם היינו מנצחים את ליברפול, והגיע לנו – זה היה הופך את הכל לשבוע מדהים כי אף קבוצה לא עשתה את זה זמן רב (להנחיל לליברפול הפסד באנפילד). נגד ליברפול היינו פנומנליים. הקבוצה שלי בתמונה".

הארי קיין, יונג מין סון | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי