מעדיפה לשחק בחוץ: הנתון המטורף של לסטר ו-וארדי, רוג'רס מרגיע

"השועלים" עשו היסטוריה עם 18 נקודות מתוך 21 מחוץ לבית. החלוץ עם 19 שערים ב-19 משחקי החוץ האחרונים: "התוכנית עבדה מושלם. הצליעה שלי? אני מזדקן". המאמן: "מרוצה, מחפשים עקביות". מדיסון תקף את ה-VAR

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)

לסטר ענתה אתמול (ראשון) לכל מי שהעז לפקפק בה וחזרה למאבק האליפות כשגברה 0:2 על טוטנהאם בחוץ והעפילה למקום השני בטבלה במרחק ארבע נקודות מליברפול. עבור המאמן היה מדובר בערב מיוחד שכן הוא ניצח לראשונה את ז'וזה מוריניו אחרי שבעה ניסיונות כושלים. לסטר עשתה היסטוריה כשעם ניצחון החוץ השישי שלה בשבעה משחקים (רק למנצ'סטר יונייטד מאזן טוב יותר העונה) השיגה 18 נקודות מתוך 21 – הרקורד הטוב בתולדותיה.

נדע רק בסיום העונה עד כמה הניצחון היה משמעותי אך לסטר צריכה להשתכנע שהיא קבוצת צמרת אמיתית בעונה הזו. היא הגיבה בצורה מושלמת לאחר ההפסד וזה אתגר עבורה להבטיח את המקום בליגת האלופות אחרי מה שקרה אשתקד", נכתב ב-"BBC" על ניצחון החוץ הראשון של לסטר על הספרס מאז עונת האליפות ב-2015/16. במשחקי הבית, מנגד, לסטר רשמה שלושה ניצחונות מול ארבעה הפסדים.

ג'יימי וארדי כבש את השער הראשון בפנדל, והיה מעורב בשבעה שערים בשבעת משחקי החוץ נגד הספרס – יותר מאשר נגד כל יריבה אחרת. מעבר לכך, הקפטן מעמיד מאזן מדהים של 19 שערים ב-19 משחקי החוץ האחרונים שלו בליגה. כמו כן, הוא הפך לשחקן הראשון שכובש שער נגד יריבה בשלושה מגרשים שונים – וויטט הארטליין, האצטדיון בוומבלי וכן האצטדיון של טוטנהאם.

ברנדן רוג'רס, ג'יימי וארדי | Frank Augstein – Pool/Getty Images

לאחר המשחק וארדי פרגן למאמנו: "הגענו לכאן עם תוכנית מצוינת. ידענו שנוכל לנצל את השטחים שיהיו לנו ולייצר מצבים". החלוץ הודה: "כנראה שאנחנו עושים משהו לא בסדר במשחקי הבית". כשנשאל על כך שסיים את המשחק צולע, אמר: "אני מזדקן". ביום שבת תפגוש לסטר את מנצ'סטר יונייטד וברור לכם שהקפטן ישחק.

רוג'רס כנראה זוכר את סיום העונה שעברה ולא רוצה לצאת בהצהרות: "השחקנים הצליחו נהדר. עשינו קמפיין אירופי טוב על אף הפציעות והם שמרו על ההתלהבות, הרוח והאיכות שיש להם, עברנו שליש עונה טוב מאוד. השאיפה היא להמשיך ולהשתפר. אנחנו לא ניסחף, השחקנים הצעירים שלנו יכולים להגיע. אני מרוצה מהמקום בו אנו נמצאים ואנחנו מחפשים את העקביות.

על הקפטן: "וארדי אחד החלוצים הטובים בעולם, כמובן. הוא עובד, אין לו אגו. הוא שם ברגעי האמת. אני משוכנע שזה נוראי עבור הבלמים לשחק נגדו. כל מה שאגיד עליו לא יספיק".

בכל מקרה לא הכל ורוד. הקשר ג'יימס מדיסון התרעם על כך ששער שלו נפסל 'בגלל בית השחי' וכתב בטוויטר: " – VAR – צא מהחיים שלי כבר, תפסיק למנוע ממני שערים חגיגיים". "תוצאה מצוינת, היינו ראויים לכך לחלוטין בזכות הביצועים שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי