צמד לאברהם ושער בכורה לטיאגו סילבה ב-0:3 של צ'לסי על ווסטהאם

אחרי שני הפסדים רצופים, הבלוז טיפסו למקום החמישי בזכות נגיחה אדירה של הבלם ושני שערי בזק של החלוץ שהבקיע פעמיים במשחק אחד לראשונה מאז ספטמבר 2019. צ'ילוול נפצע. ברנלי גברה על וולבס 1:2

(גודל טקסט)

המחזור ה-14 בליגה האנגלית ננעל היום (שני), לאחר סופ"ש מדהים של כדורגל. אחרי ה-0:7 ההיסטורי של ליברפול על קריסטל פאלאס, הניצחון המרשים של לסטר על טוטנהאם וה-2:6 האדיר של יונייטד על לידס, צ'לסי גברה 0:3 על ווסטהאם אחרי שני הפסדים ונדבקה לחבורת הצמרת ואילו ברנלי הפתיעה את וולבס עם 1:2 וברחה מהתחתית.

צ'לסי – ווסטהאם 0:3

אחרי שני הפסדי ליגה רצופים ולפני הדרבי הגדול מול ארסנל (שבת ב-19:30, ישיר בספורט1), הבלוז שבו למסלול הניצחונות עם 0:3 די משקר בדרבי הלונדוני הקטן, שנעל את המחזור ה-14 בליגה הטובה בעולם ובמהלכו ווסטהאם הייתה לא פחות טובה מיריבתה, אך האיכות של המארחת עשתה את שלה והתוצאה העלתה את צ'לסי למקום החמישי בטבלה עם 25 נקודות מ-42 אפשריות, חמש פחות ממוליכת הטבלה ליברפול. הבשורה הפחות טובה עבור המגנ'ר פרנק למפארד הגיעה מכיוונו של המגן השמאלי בן צ'ילוול, שנפגע בקרסול ונאלץ לנטוש את כר הדשא בדקות הראשונות.

המשחק נפתח בצורה טובה עבור הבלוז, כשהבלם הברזילאי טיאגו סילבה נגח בעוצמה פנימה (10) לאחר כדור קרן מדוד של מייסון מאונט וחגג את שער הבכורה שלו במדי צ'לסי. ווסטהאם השתלטה על המשחק אלא שאז נכנס לפעולה תמי אברהם, שכבש צמד בזק (78 ו-80 – הצמד הראשון שלו מאז ספטמבר 2019), העלה את מאזנו לחמישה שערי פרמיירליג העונה וקבע 0:3 חלק בסיום. באשר לווסטהאם, הפטישים רשמו משחק שני ברציפות ללא ניצחון, נותרו במרכז הטבלה עם 22 נקודות והם יקוו לשוב לנצח ביום ראשון בבית מול ברייטון.

תמי אברהם
תמי אברהם | CLIVE ROSE / Contributor
טיאגו סילבה
טיאגו סילבה | Clive Rose / Staff
טיאגו סילבה, מייסון מאונט
טיאגו סילבה, מייסון מאונט | CATHERINE IVILL / Contributor

ברנלי – וולבס 1:2

אחרי ההפסד 5:0 המשפיל למנצ'סטר סיטי, הקבוצה של שון דייץ החלה לייצב את הספינה עם שלושה משחקים ללא הפסד, וקיוותה להמשיך במומנטום נגד וולבס, שהגיעה במומנטום חיובי למשחק אחרי ניצחון 1:2 מרשים על צ'לסי, אך נאלצה שוב להסתדר ללא ראול חימנז וג'וני, כשגם אדאמה טראורה פתח את המשחק על הספסל.

בניגוד למהלך המשחק, בדקה ה-35 הגיע שער היתרון של המארחת. צ'רלי טיילור הרים כדור נפלא ומצא את הראש של אשלי בארנס. החלוץ התרומם גבוה מעל ההגנה ונגח לתחתית הפינה הימנית, מאחורי השוער. 0:1 לברנלי. הקבוצה של נונו הרימה הילוך, הדיפה לא טובה של פטריסיו הגיעה לרגליו של כריס ווד, שהיה במקום הנכון ובזמן הנכון, ומטווח אפס שלח בעיטה אדירה לרשת שלא משאירה להגנה או לשוער של וולבס שום סיכוי. 0:2 מפתיע לברנלי! ה-VAR בדק את המהלך במשך כמה דקות לאחר מכן, אך לבסוף השופט אישר את השער.

המארחת ידעה כמה חשובות הנקודות למאבק התחתית ונסוגה לאחור עד לסיום, אך וולבס לא הצליחה לחזור למשחק. רגע לפני תוספת הזמן, פאביו סילבה כבש מהנקודה הלבנה וצימק ל-2:1 בסיום. ברנלי בורחת מהתחתית ועולה למקום ה-16 בטבלה. פולהאם ירדה אל מתחת לקו האדום במקומה. מנגד, וולבס נשארה במקום ה-11 עם 20 נקודות לאחר 14 משחקים, אך עדיין במרחק סביר מהצמרת, ורק 6 נקודות מאברטון במקום הרביעי.

שחקני ברנלי חוגגים נגד וולבס | Gareth Copley/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי