ז'ורז'יניו השווה שיא שלילי של למפארד, שתקף את שחקניו

במהלך ההפסד 3:1 לארסנל, האיטלקי הפך לשחקן צ'לסי הראשון שמחמיץ שני פנדלים בעונה אחת מאז מאמנו בעונת 2013/14. למפארד אמר בסיום: "השחקנים צריכים לקחת אחריות, אני כועס". ורנר ממשיך בבצורת

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

צ'לסי פתחו את ה'בוקסינג דיי' בדרך הכי מאכזבת שאפשר. אמש (שבת) הבלוז שקטעו רצף של שני הפסדים רצופים עם 0:3 על ווסטהאם, קיוו להמשיך ברצף החיובי נגד ארסנל בהאמירויות ולהיצמד ללסטר השלישית. במקום זאת חבורתו של פרנק למפארד עזרה לתותחנים לסיים רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון בעקבות תצוגת נפל והפסד 3:1 אשר הותיר אותה במקום השביעי.

צ'לסי לא רגילה להפסיד לארסנל – למעשה ב-17 המשחקים האחרונים, התותחנים יצאו עם ידם על העליונה פעמיים בלבד עם 0:3 ו-0:2 ב-2016 ו-2019 בהתאמה וגם המשחקים האלו התרחשו במגרש הביתי של ארסנל.

מי שעוד אחראים לנתונים לא מחמיאים עבור צ'לסי הם טימו ורנר שלא כבש בעשרת המשחקים האחרונים בכל המסגרות ורושם את הבצורת הארוכה ביותר שלו מאז 2016, אז לא מצא את הרשת במדי שטוטגרט ולייפציג לאורך שני משחקים וז'ורז'יניו שהחמיץ פנדל בתוספת הזמן והפך לשחקן צ'לסי הראשון שלא מבקיע שני פנדלים בעונה במסגרת הפרמריליג מאז לא אחר מאשר מאמנו, פרנק למפארד, שעשה זאת בעונת 2013/14.

ממשיך בבצורת. טימו ורנר | Mark Leech/Offside/Offside via Getty Images

גם ציוני השחקנים היו בהתאם. ברשת 'סקיי ספורט' רק שחקן אחד קיבל 7 והוא דווקא קאלום הדסון אודוי שעלה מהספסל במחצית השנייה, בעוד אדוארד מנדי, בן צ'ילוול וריס ג'יימס קיבלו רק ציון 4.

המאמן פרנק למפארד לא הסתיר את אכזבתו לאחר ההפסד: "אני כועס כי אני רוצה לנצח משחקים כאלה, זו הייתה הזדמנות לנצח קבוצה שנמצאת בתקופה קשה. זה לא היה מספיק טוב, נלחמנו במצית השנייה, אבל בראשונה נתנו לעצמנו יותר מדי עבודה. השחקנים שעלו הוסיפו מהירות ואינטנסיביות".

"אני אקח אחריות, אבל גם השחקנים צריכים לעשות זאת. המסר היה ברור – ארסנל היא קבוצה מסוכנת. כשאתה מחזיק בכדור בין 60 ל-70 אחוז מהזמן, אתה לא הולך לנצח אף משחק פרמיירליג. אני מאוד מאוכזב מאיך שנראינו במחצית הראשונה. זה היה לא עניין טקטי, השחקנים פשוט לא רצו".

לצ'לסי לא יהיה הרבה זמן להתאושש כי משחק הבא שלה יהיה כבר מחר (שני, 19:20, שידור ישיר בספורט1) נגד הפתעת העונה אסטון וילה ואם לא די בכך, ביום ראשון הבא היא תפגוש את מנצ'סטר סיטי החזקה. אם המומנטום השלילי יימשך, הבלוז עלולים לסיים את משחקי חג המולד במרכז הטבלה.

ז'ורז'יניו | Julian Finney/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי