צפו בתקציר: 1:1 לטוטנהאם נגד וולבס

התרנגולים הובילו במשך 85 דקות אחרי שער של אנדומבלה בדקה הראשונה, אך הסתגרו ברחבה ולבסוף נענשו מראשו של סאיס. חימנס ישב ביציע לראשונה מאז הפציעה. לידס גברה 0:1 על ברנלי, ו-ווסטהאם וברייטון נפרדו ב-2:2

(גודל טקסט)

מחזור הבוקסינג-דיי המסורתי נפתח אתמול (שבת) עם ה-2:2 האדיר בין מנצ'סטר יונייטד ללידס, והמשיך עם ההצגה של ארסנל מול צ'לסי. אם המנה של אתמול לא הספיקה לכם, היום החגיגה נמשכה עם עוד ארבעה משחקים מעניינים, כשבמוקד, טוטנהאם סיימה ב-1:1 עם וולבס. מוקדם יותר, לידס גברה על ברנלי 0:1 בזכות פנדל מוקדם של פטריק במפורד, ו-ווסטהאם וברייטון נפרדו ב-2:2 בתום משחק מהנה.

וולבס – טוטנהאם 1:1

התרנגולים הגיעו להתמודדות הערב אחרי שלא ניצחו שלושה מחזורים רצופים בליגה, אך מעודדים אחרי הניצחון על סטוק סיטי ברבע גמר גביע הליגה. טנגי אנדומבלה העלה את הלונדונים ליתרון בדקה הראשונה עם בעיטה מרשימה מ-20 מטר אחרי שקיבל מסירה קצרה מבן דייויס. הקבוצה של מוריניו הסתגרה לאורך רוב שלבי המשחק, ובדקה ה-86 גם נענשה מראשו של רומיין סאיס.

למרות התוצאה המאכזבת, טוטנהאם עלתה למקום החמישי, מרחק שש נקודות מליברפול המוליכה, ותארח לדרבי קטן את פולהאם בעוד שלושה ימים. וולבס מנגד, עלתה למקום ה-11. הזאבים לא נראים טוב בתקופה האחרונה עם ניצחון אחד מחמשת משחקיהם האחרונים, אך יכולים לפחות להיות מעודדים מהעובדה שראול חימנס עודד את קבוצתו מהיציע, אחרי שרק לפני חודש שבר את גולגולתו על הדשא ועבר ניתוח מסובך.

ראול חימנס ביציע | Tottenham Hotspur FC via Getty Images

לידס – ברנלי 0:1

חניכיו של מרסלו ביילסה הגיעו למשחק הערב בתקופה לא מזהירה מבחינתם. בארבעת משחקיהם האחרונים הם נחלו שלושה הפסדים, כולל השישייה שחטפו מיונייטד, והחלו להריח את הקו האדום מקרוב. מנגד, הקבוצה של שון דייץ' התייצבה בתקופה האחרונה, לא הפסידה כבר ארבעה מחזורים והשכיחה במעט את פתיחת העונה הזוועתית.

כבר אחרי ארבע דקות מפתיחת המשחק, פטריק במפורד הוכשל ברחבה על ידי השוער וזכה לפנדל. החלוץ האנגלי לא התקשה לכבוש מהנקודה הלבנה והעלה את לידס ל-0:1. שתי הקבוצות המשיכו ללחוץ והגיעו להזדמנויות, וברנלי אף כבשה שער שנפסל, אך התוצאה נותרה בעיניה ושלוש הנקודות נותרו אצל המארחת.

פטריק במפורד מדייק מהנקודה הלבנה | Nigel French/PA Images via Getty Images

בעקבות התוצאה, העולה החדשה התרחקה מעט מהתחתית ופתחה פער תשע נקודות מהקו האדום. לידס תמשיך עם טירוף חג המולד ותתארח אצל ווסט ברומיץ' בעוד יומיים, ובשבת צפה לה מפגש קשה נגד טוטנהאם בלונדון. מן העבר השני, ברנלי נותרה מסובכת בחלק התחתון של הטבלה, ותפגוש בהמשך השבוע את שפילד יונייטד ואחר כך את פולהאם.

ווסטהאם – ברייטון 2:2

מאז שעלתה לפרמיירליג, ברייטון חווה העונה קשיים רבים ומתקשה לברוח מתחתית הליגה. הערב ה"שחפים" היו קרובים לשלוש נקודות חשובות מאוד אצל ווסטהאם וניצחון ראשון מזה חדש, אך זה חמק להם סדקות הסיום.

החניכים של גרהאם פוטר, שהגיעו למחזור כשהם רחוקים נקודה אחת מהקו האדום, השיגו יתרון ראשון במשחק כשניל מופיי מצא את הרשת בדקה ה-44 וסגר את המחצית הראשונה בלונדון. מנגד, המאמן דייויד מויס ניסה לעורר את השחקנים שלו בחדר ההלבשה, הכניס למגרש את אנדריי ירמולנקו ומנואל לאנסיני, מהלך אשר העניק לו את השוויון המיוחל כשהארגנטינאי הצליח לבשל תוך כדי נפילה לבנג'מין ג'ונסון בדקה ה-60.

אדם וובסטר, מנואל לאסיני | NEIL HALL/POOL/AFP via Getty Images

ברייטון לא אמרה נואש על הניצחון, ועשר דקות לאחר מכן החזירה לשורותיה את היתרון כאשר הקפטן לואיס דאנק השתלט על כדור בתוך הרחבה ובעט בנגיעה לרשת. דווקא באותן הדקות שהיא הייתה צריכה לשמור על התוצאה והנקודות, ההגנה בכחול שוב פישלה ואפשרה לתומאס סוצ'ק הצ'כי לנגוח מטווח קצר לרשת של לוקאש פביאנסקי, והמשחק נגמר בחלוקת נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי