ורנר והאברץ סופגים אש, למפארד: "לא יכול לבקש יותר"

צ'לסי סופרת ארבעה משחקים ללא ניצחון בחמשת המחזורים האחרונים אחרי ה-1:1 נגד וילה, ובאתר Goal נכתב על הגרמנים: "עלולים להפוך ל'מחממי ספסל' בשווי 120 מיליון ליש"ט". המנג'ר תמך בשחקנים. רצף מרשים לז'ירו

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

מצבה של צ'לסי הולך ונהיה עגום יותר ממשחק למשחק. כשברקע הדיווחים על כך שמעמד המנג'ר פרנק למפארד מעורער, הבלוז אירחו אתמול (שני) את אסטון וילה, שמטו יתרון וסיימו ב-1:1, במה שהיה משחקם הרביעי ללא ניצחון בחמשת המחזורים האחרונים בפרמיירליג. אוליבייה ז'ירו כבש ראשון לאחר מבצע קבוצתי יפה, אבל אנואר אל-גאזי השווה לטובת הקבוצה של דין סמית' שמחזיקה במאזן נקודות זהה לזה של צ'לסי, אך מדורגת מעליה במקום החמישי בטבלה עם שני משחקים פחות.

מעבר לעתידו של המאמן, באנגליה עוסקים גם ביכולת המאכזבים של שחקני הרכש הגרמנים – טימו ורנר וקאי האברץ. השניים צפו אתמול במרבית המשחק מהספסל ועלו לשחק רק בדקה ה-72, זאת לאחר שהחלוץ ספג ביקורת מלמפארד בתום ההפסד הכואב לארסנל בדרבי, כאשר הקשר לא נכלל ב-11 מחזור שלישי ברציפות. "ורנר והאברץ בסכנת הפיכה ל'מחממי ספסל' בשווי 120 מיליון ליש"ט", נכתב הלילה באתר Goal. ורנר סופר 11 משחקים רצופים בצ'לסי ובנבחרת גרמניה שבהם הוא לא מוצא את הרשת, בעוד האברץ כבש רק שער אחד ב-14 הופעות במדים הכחולים, אם כי להגנתו חייבים לומר כי השתלבותו בקבוצה נפגעה בעקבות ההידבקות בקורונה.

בינתיים, למפארד התייחס לחסרונו של שחקן אחר שחיזק את צ'לסי בקיץ האחרון, חכים זייך שנעדר גם אתמול בשל פציעה: "זה לא צירוף מקרים שהרצף השלילי הגיע מאז הפציעה שלו. אנחנו לא יכולים להישען רק עליו. הוא היה אפקטיבי עבורנו מבחינת יצירת מצבים ושערים וזה עזר, המשחק שלנו שטף עד שהוא נפצע. אנחנו רוצים אותו בחזרה. יש סיכוי שהוא יהיה כשיר למשחק נגד מנצ'סטר סיטי, אם הוא יתקיים. הוא כמעט שם".

המנג'ר, שטען אחרי ההפסד לארסנל כי השחקנים שלו לא עבדו קשה מספיק, הגן עליהם הפעם: "אני לא יכול לבקש יותר מהשחקנים היום. אף אחד לא אכזב אותי, כולם עבדו קשה, לא היה לנו מזל. בהחלט ראיתי תגובה חיובית מבחינת היכולת".

האברץ. גם הוא מאכזב | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

עוד שחקן שלא נמצא בתקופה טובה הוא השוער אדוארד מנדי. הצרפתי שהחליף את קפה המושמץ אמנם תלוי לא מעט בחוליית ההגנה שלפניו, אך בשורה התחתונה, בחודש דצמבר הוא שמר על רשת נקייה פעם אחת בשישה משחקים ואתמול ספג שער בין הרגליים.

מי שכן יכול להיות מרוצה מעצמו הוא ז'ירו. החלוץ הבקיע נגד אסטון וילה בפעם השביעית ברציפות ובמהלך הריצה הזו כבש תשעה שערים בסך הכל. גם במקרה הזה ז'ירו עשה זאת עם הראש ובכך העלה את מאזנו ל-32 שערים בנגיחה מאז אוגוסט 2012 – יותר מכל שחקן אחר בפרמיירליג בתקופה הזו. בנוסף, הוא במקום השלישי בטבלת הכובשים הצרפתים בליגה האנגלית, עם 89 כיבושים, כאשר ניקולה אנלקה (125) ותיירי הנרי (175) לפניו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי