לידס התפוצצה עם 0:5, לקאזט עלה מהספסל וניצח את ברייטון

הקבוצה של מרסלו ביילסה התפוצצה עם ארבעה שערים במחצית הראשונה נגד ווסט ברומיץ'. הצרפתי עלה מהספסל בדקה ה-66 וכבש שער ניצחון מבישול נפלא.

(גודל טקסט)

בצל התפשטות הקורונה באנגליה, ואחרי דחיית המשחק בין אברטון למנצ'סטר סיטי, המחזור ה-16 בפרמיירליג נמשך הערב (שלישי), עם ארבעה משחקים. ארסנל השיגה ניצחון שני ברציפות משער של לקאזט, שעלה מהספסל וכבש באותה דקה. לידס התפוצצה על ווסט ברום וכבשה ארבעה שערים במחצית הראשונה. שפילד יונייטד הפסידה פעם נוספת. כעת, מנצ'סטר יונייטד משחקת נגד וולבס.

ברייטון – ארסנל 1:0

אחרי הניצחון המפתיע על צ'לסי בדרבי של לונדון, מיקל ארטטה רצה לראות את קבוצתו ממשיכה במומנטום גם נגד ברייטון החלשה שלא ניצחה בששת משחקי הליגה האחרונים, אך מסיבה לא ברורה, החליט לספסל, פעם נוספת את אלכסנדר לקאזט, דני סבאיוס וניקולה פפה. בעוד גבריאל מרטינלי, פייר אמריק אובמיאנג ובוקאיו סאקה פתחו בהרכב. לאחר 66 דקות ללא שערים, ארטטה זרק למגרש את לקאזט, וכבר בנגיעה הראשונה שלו במשחק, התקפה נפלאה של התותחנים הסתיימה בבישול של סאקה לצרפתי, שנשאר פנוי מול רשת חשופה וגלגל את הכדור לרשת. 0:1 לארסנל. לאחר מכן הקבוצה של ארטטה נסוגה לאחור והצליחה לשמור על התוצאה עד לסיום. 0:1 לתותחנים, שמשיגים ניצחון פרמיירליג שני ברציפות, ועולים למקום ה-13 בטבלה, לפחות עד המשחק הבא של ניוקאסל.

אלכסנדר לקאזט חוגג | Frank Augstein – Pool/Getty Images

צפו: ווסט ברומיץ' – לידס 5:0

אחרי הניצחון על ברנלי, הקבוצה של מרסלו ביילסה קיבלה הזדמנות מצוינת להמשיך את המומנטום עם יריבה חלשה בדמות ווסט ברומיץ', והציגה את המחצית הראשונה ביותר שלה העונה. בדקה התשיעית, המארחת נקלעה לפיגור 1:0 ללידס בגלל שער עצמי של סויירס, וכעבור חצי שעה של כדורגל, האורחים החלו במלאכת הפירוק.

בדקה ה-31, אליוסקי השתחרר מההגנה על קצה הרחבה ושלח בעיטה מדויקת לקורה ולתוך הרשת. 0:2 ללידס. בדקה ה-36, פטריק במפורד שלח כדור מצוין לג'ק הריסון, ששלח בעיטה אדירה לחיבור השמאלי. 0:3 ללידס. רגע לפני המחצית, רודריגו המצוין שלח בעיטה אדיר מקצה הרחבה, שפגעה בשחקן ונכנסה לרשת 0:4 ללידס. המחצית השנייה הייתה לפרוטוקול בלבד. בדקה ה-72, ראפיניה כבש את שער המשחק עם וולה אדיר מחוץ לרחבה היישר לחיבור השמאלי. 0:5 מדהים ללידס בסיום.

רודריגו מורנו חוגג | DAVE ROGERS/POOL/AFP via Getty Images

בעקבות הניצחון, הקבוצה של ביילסה עולה למקום ה-11 בטבלה, במרחק של שלוש נקודות בלבד מאסטון וילה במקום השישי. מנגד, ווסט ברומיץ' יורדת למקום ה-19 בטבלה עם שמונה נקודות בלבד, ונראית המועמדת המובילה לרדת ליגה כרגע לצד שפילד יונייטד.

תוצאות נוספות

סאות'המפטון – ווסטהאם 0:0
ברנלי – שפילד יונייטד 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי