לסטר עלתה זמנית למקום השלישי לאחר 1:2 על ניוקאסל

השועלים חלפו על פני טוטנהאם בטבלה בזכות שני כיבושים נפלאים של מדיסון וטילמנס בסנט ג'יימס פארק. קארול איזן עבור המארחת, שסופרת משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון

קבוצות: לסטר ניוקאסל
(גודל טקסט)

המחזור ה-17 של הפרמיירליג נמשך היום (ראשון) עם שני משחקים מרתקים. עוד לפני מפגש הענקיות בין צ'לסי למנצ'סטר סיטי בסטמפורד בריג', לסטר חזרה למסלול הניצחונות בזכות 1:2 על ניוקאסל בסנט ג'יימס פארק.

לסטר ששלטה במשחק מתחילתו עלתה על לוח התוצאות כ-10 דקות לאחר פתיחתה של המחצית השנייה, ממהלך שהחל את הארווי בארנס אשר העביר כדור רוחב נהדר לג'יימי וארדי, מלך שערי הקבוצה העביר כדור עומק חכם ג'יימס מדיסון שהכניע את קארל דארלו בנגיעה.

השער השני של האורחת הגיעה בדקה ה-73 עם כיבוש דומה רק מהצד השני. הפעם זה היה מארק אלברייטון שמצא את יורי טילמנס באגף הימני והבלגי שלח בעיטה חדה מחוץ לרחבה שנעצרה רק ברשת. אנדי קארול המחליף הצליח לאזן בדקה ה-82 עם בעיטה נפלאה בוולה לאחר כדור נייח, אך המארחת לא הצליחה לחלץ נקודה.

לסטר שניצחה לראשונה אחרי רצף של שתי תוצאות תיקו עלתה באופן זמני למקום השלישי על חשבונה של טוטנהאם. ניוקאסל מנגד סופרת משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון והיא ממשיכה להסתבך בתחתית.

שחקני לסטר חוגגים | MICHAEL REGAN/POOL/AFP via Getty Images
ווילפריד אנדידי, מיגל אלמירון | LEE SMITH/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי