דיווח: צ'לסי עשויה לפטר את פרנק למפארד

אחרי ה-3:1 המשפיל למנצ'סטר סיטי, על פי "האתלטיק" בהנהלת הבלוז כבר החלון לבחון אלטרנטיבות למנג'ר ולא מן הנמנע כי בקרוב יחליטו לבצע זעזוע

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

פרנק למפארד הוא המאמן עם אחוז ההצלחה הנמוך ביותר בצ'לסי בעידן רומן אברמוביץ', אבל האם התבוסה הצורמת אתמול (ראשון) תוביל לסיום דרכו? הבלוז אמנם הפסידו "רק" 3:1 למנצ'סטר סיטי, אבל כבר בדקה ה-34 נקלעו לפיגור ביתי של שלושה שערים ואפילו השער המצמק הגיע רק בשנייה האחרונה של המשחק – תוצאה שעל פי "האתלטיק" בהחלט גורמת לצמרת ההנהלה של הכחולים לשקול זעזוע על הקווים.

"המשרה של למפארד בצ'לסי בסכנה רצינית", הצהירו בעיתון לאחר שצ'לסי הידרדרה עד למקום השמיני בפרמיירליג בעקבות ארבעה הפסדים בששת המחזורים האחרונים בליגה, בסך הכל חודש אחרי שהיו מי שכבר ראו את הבלוז רצים לאליפות.

במשחקים האחרונים צ'לסי נכנעה גם לאברטון, וולבס ולארסנל והיא כבר מוצאת את עצמה בפיגור גם לעומת קבוצות כמו אסטון וילה ואברטון, שאף יש להן משחק חסר להשלים. לכן, טוענים ב"האתלטיק" שהנהלת המועדון כבר החלה לבחון אפשרויות להחלפת למפארד.

בצ'לסי בעיקר מודאגים כתוצאה מהעובדה שבקיץ הושקעו כ-250 מיליון ליש"ט על רכש, אולם לא הצמד הגרמני טימו ורנר את קאי האברץ וגם לא חוליית ההגנה החלשה שבנה למפארד מצליחים עד כה לספק את הסחורה בשביל לרוץ בצמרת הגבוהה ולהתמודד על כל התארים.

פרנק למפארד | Marc Atkins/Getty Images

ורנר, למשל, מי שקרע רשתות בלייפציג, לא כבש בתשעת המחזורים האחרונים בליגה אחרי שבעונה שעברה הרשית 28 פעמים ב-34 משחקי בונדסליגה. גם האברץ, שנרכש תמורת כ-100 מיליון יורו, איבד את מקומו בהרכב בחודש האחרון. מי שכן מצליחים להרשית מבין שחקני הרכש הם המגן בן צ'ילוול, השוער אדוארד מנדי וגם הקשר המרוקאי חאקים זייך, אלא שהאחרון היה פצוע ברוב הזמן מאז הגיע מאייאקס בקיץ.

על פי הדיווח, בצ'לסי גם לא אוהבים את התלונות של למפארד על לוח הזמנים העמוס של הקבוצה. אתמול הוא טען לאחר ההפסד לסיטי: "אני מבין שכולם שואלים עכשיו שאלות כי הפסדנו מספר משחקים בתקופה קצרה ואחרי שהשקענו כל כך הרבה כסף. אני לא אחד שאדבר על אנשים במועדון, כמו ששאלתם אותי לפני חודש על הארכת החוזה שלי לאור ההצלחה וסירבתי להתייחס לאפשרות. אני מתרכז בלעבוד קשה".

צפו בלמפארד ופפ בשיחה עם ספורט1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי