קלופ "מתוסכל מאוד", ליברפול עם שיא שלילי, האליפות בורחת?

האלופה בעטה למסגרת פעם אחת בלבד, בדקה ה-75 - הנתון הכי גרוע שלה מזה שש שנים. קראגר ביקר: "הם משחקים רע מאוד מחוץ לבית". המאמן הודה: "בטח שאני מוטרד, עלינו להגיב במאה אחוז - ומיד". כל המספרים והכותרות

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול במשבר? האלופה הפסידה אתמול (שני) 0:1 לסאות'המפטון במשחק חלש והיא נמצאת בשוויון נקודות עם מנצ'סטר יונייטד לה משחק חסר. לראשונה מאז סיום עונת 2017/18 ליברפול של יורגן קלופ לא מצליחים לנצח בשלושה משחקי ליגה רצופים ופעמיים ברצף לא מבקיעים. האמת שזו לא רק התוצאה: רק בדקה ה-75 האלופה בעטה לראשונה למסגרת (ניסיון לא מוצלח של סאדיו מאנה) – השלב הכי מאוחר במשחק מאז דצמבר 2015, אז רק בדקה ה-89 הגיע ניסיון נגד ניוקאסל.

הקפטן ג'ורדן הנדרסון ששיחק אתמול כבלם התייחס לעובדה שליברפול ספגה כבר אחרי פחות משתי דקות: "פתיחת המשחק בטח לא עזרה. אנחנו מתחילים משחקים לאט, בצורה רעה, זה לא אנחנו. אמרנו את זה כמה פעמים וזה לא עזר. אני חושב שההופעה במחצית השנייה הייתה טובה אבל אנחנו לא מצליחים לכבוש למרות ההזדמנויות".

מהן הסיבות לפתיחת המשחק הלא טובה: "היינו מרושלים, לשמחתי התעשתנו במחצית השנייה. רדפנו אחריהם והתאמצנו, ניסינו למצוא את ההזדמנויות שלנו. אולי היינו צריכים להשיג לפחות תיקו, היינו ראויים לכך".

הריצה השלילית: "אנחנו מתוסכלים ומאוכזבים אבל זה הכדורגל. יש לנו משחק בגביע האנגלי נגד אסטון וילה והוא חשוב מאוד ואז נפגוש את מנצ'סטר יונייטד (בליגה), עלינו להגיב במהירות כי אין ספק שבמשחקים האחרונים על אחת כמה וכמה מבחינת התוצאות – לא היינו מספיק טובים".

יורגן קלופ הודה: "למען האמת, היה משחק מאוד מתסכל, הייתה לנו התחלה לא טובה, שיחקנו לידיים שלהם, זה היה כל כך מיותר. אני חייב להודות שלא היינו רגועים מספיק כדי ליצור את המצבים להם אנחנו רגילים. היינו דומיננטיים בהמשך אבל קבלת ההחלטות הייתה לא טובה. הפעולה האחרונה הייתה לוקה בחסר. שמעתי שבעטנו למסגרת רק פעם אחת – היו הרבה מצבים ליד, אבל זו אשמתנו והאחריות היא שלי וזהו. סאות'המפטון ראויה למחמאות על היכולת שלהם, הם היו טובים מאוד".

ג'ורדן הנדרסון | Robin Jones/Getty Images

האלופה לא רגילה לכך שהיא לא כובשת שני משחקים ברציפות, עד כמה הוא מודאג: "כמובן שזה מטריד, אלה הבעיות שלנו. מבחינת היכולת אין הרבה סוגי בעיות – או שאתה מתגונן רק או שאתה לא תוקף הכי טוב. אבל אנחנו עובדים כדי לפתור את הבעיות, אנחנו לא טיפשיים, אנחנו מבינים את המצב ועלינו להגיב מאה אחוז ומיד. יש עוד הרבה משחקים לפנינו. היינו צריכים להיות הרבה יותר טובים".

האם הוא כועס או מרוצה מההתמודדות של הקבוצה עם כל הבעיות: "שניהם למעשה. אני יודע שהחבר'ה נהדרים, אנחנו קבוצה מצוינת. אבל הלילה (אתמול) הם לא היו במיטבם. כן, כשאני חושב שעלינו לשחק טוב יותר אז אני כועס – לא הרבה זמן, אבל כועס. אי אפשר רק לטפוח להם על הראש משום שבעבר זכינו בתארים. עלינו לשנות את המצב אבל לא לעשות מהבעיות שלנו גדולות מדי. אם אתה מביא את עצמך למצב כפי שעשינו נגד יריבה כמו סאות'המפטון אז זה לשחק באש. לא נבקיע שערים מאוחרים משום שבעבר עשינו זאת, עלינו לעבוד קשה ולהלחיץ את היריבה ללחץ".

באנגליה לא חסכו בביקורת על ליברפול: "הרצון של ליברפול להגן על התואר ספג מפלה נוספת בגלל הגנה לא רגילה", נכתב ב-"BBC". "ליברפול בהחלט יכולה להתבאס ממכת הפציעות – אך כך היה גם בשורות סאות'המפטון, שהצליחה להגביל את האלופה לאיום אחד בלבד למסגרת". "דני אינגס רודף אחרי ליברפול שלא הצליחה להתאושש מהשער המהיר שלו והחמיצה הזדמנות להחזיר את פער הנקודות בצמרת", נכתב ב"סקיי ספורטס". מוחמד סלאח שלא הורגש "זכה" לציון הנמוך חמש כמו עוד ארבעה מחבריו, בין היתר טיאגו אלקנטרה שחזר להרכב אחרי תקופה ארוכה ולא נראה במיטבו. "לליברפול יש בעיות בכל חלקי המגרש, היא כבר לא מאיימת", נכתב ב"דיילי מייל", שם ציינו כי טרנט-אלכסנדר ארנולד איבד 38 כדורים – הכי הרבה העונה לשחקן פרמיירליג.

מוחמד סלאח מאוכזב | Andrew Powell/Liverpool FC via Getty Images

אגדת המועדון, ג'יימי קראגר, סיפק את הפרשנות שלו ואמר: "לא ראיתי את זה מגיע, ציפיתי לתגובה של ליברפול אחרי שני משחקים חלשים באמת וראינו עוד אחת. לא היה נראה שהם בדרך להבקיע. הם לא גרמו לשוער לזנק אף פעם. אלה דאגות גדולות, הם משחקים רע מחוץ לבית, זה לא מספיק טוב. אני לא יודע מניין יגיעו המצבים והשערים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי