פפ: "גביע הליגה זה לא ליגת האלופות, אבל ארבעה גמרים ברצף זה מדהים"

מאמן מנצ'סטר סיטי מאושר אחרי ה-0:2 על יונייטד וההעפלה לגמר גביע הליגה ומרגיש שהקבוצה שלו מתחילה לשמור על עקביות. וגם: השיא שהסיטיזנס חולקים עם ליברפול והסטטוס קוו במפגשים מול השדים האדומים

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

גביע הליגה זה המפעל של מנצ'סטר סיטי. לא ברור אם זו מחמאה או לא כי ברור שהתכולים היו מעדיפים להצליח יותר בפרמיירליג ובליגת האלופות, אך אתמול (רביעי) הקבוצה רשמה 0:2 יוקרתי על מנצ'סטר יונייטד והעפילה לגמר רביעי ברציפות – בתקווה לזכות בתואר בפעם הרביעית ברציפות.

בקרב על התואר, שייערך ב-25 באפריל, מצפה לסיטיזנס מפגש מול טוטנהאם וז'וזה מוריניו בוומבלי. אתמול הקבוצה של פפ גווארדיולה הפכה לשנייה בלבד אי פעם שמצליחה להגיע לארבעה גמרים רצופים בגביע הליגה, אחרי שליברפול עשתה זאת בין השנים 1981 ל-1984.

מנצ'סטר סיטי הגיעה לאולד טראפורד כשהיא הפסידה תחת הדרכתו של פפ רק פעמיים ב-23 משחקים בגביע הליגה – אך שני ההפסדים שלה היו ליונייטד, כך שהמפגש ללא ספק עורר חשש. אבל בסופו של דבר נמשך הקו שקורה במפגשים האחרונים בדרבי של מנצ'סטר – הקבוצה האורחת יוצאת עם ניצחון. מבין כל 15 המשחקים האחרונים בין הקבוצות, רק שלוש פעמים הקבוצה הביתית ניצחה.

המשחק היה קשה, לא נרשמו יותר מדי מצבים מיוחדים בשני צדי המגרש, ושני השערים של הסיטיזנס הגיעו ממצבים נייחים. ג'ון סטונס כבש ראשון בדקה ה-50 (מצא את הרשת לראשונה אחרי 1,162 ימים) ופרננדיניו חתם עם שער פנטסטי מחוץ לרחבה בדקה ה-83 (הכובש המבוגר ביותר של סיטי במפעל מאז פרנק למפארד ב-2014).

פפ גווארדיולה | PETER POWELL/POOL/AFP via Getty Images

גווארדיולה בירך על הישג קבוצתו: "השגנו משהו גדול. אני יודע שגביע הליגה זה לא ליגת האלופות, אבל להגיע לגמר ארבע פעמים ברציפות זה מדהים. אני מאוד מתרשם מהאיכות של הקבוצה הזו. אנחנו צריכים עכשיו לשמור על עקביות".

"בגלל שלא הייתה לנו טרום עונה כמו שצריך היינו צריכים קצת זמן, אבל אני מרגיש שאנחנו כבר שם", המשיך פפ. יש עוד זמן עד הגמר. נגיע אליו במצב הכי טוב שאפשר. טוטנהאם קבוצת צמרת, אבל עדיין לא נחשוב על המשחק הזה".

סטונס, כובש השער הראשון במשחק, אשר חווה פריחה מחודשת העונה אחרי שהיה נראה שאיבד לחלוטין את מעמדו, סיפר: "אני עובד קשה ומנסה להרוויח את מקומי ולשחק כמה שיותר משחקים. אני רוצה לתת הכל לקבוצה וגם להישאר נאמן לעצמי – לראות תמיד מה אני יכול לעשות ואיפה אני יכול להשתפר. לשחק במשחקים גדולים כאלה זה משהו שגורם לי לשגשג ואני פשוט רוצה לשחק טוב".

ג'ון סטונס | SHAUN BOTTERILL/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי