למפארד: "לרומן אברמוביץ' יש את הזכות לפטר אותי"

מאמן צ'לסי יודע שמעמדו מעורער ואסור לו למעוד בגביע נגד מורקאמב מליגת המשנה (15:30, ספורט3). האנגלי: "העבר שלי במועדון לא יגן עליי. לפני חודש הכל היה טוב וכעת הכל שחור". קפה והאברץ יפתחו, קאנטה מושעה

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

עם ניצחון אחד בלבד בשבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, פרנק למפארד מביו היטב שמעמדו בסכנה ואסור לו למעוד. הערב (ראשון) במסגרת הסיבוב השלישי בגביע האנגלי, צ'לסי תהיה חייבת להימנע מבושות נגד מורקאמב מהליגה האנגלית השנייה (15:30, שידור ישיר בספורט3). האנגלי, אגדת של המועדון כשחקן, התייחס לסימני השאלה סביב עתידו על הקווים. לפני חמישה ימים דווח כי הבלוז כבר סימנו מחליף אפשרי.

למפארד אמר: "כל מה שאני רוצה להתרכז בו – עבודה. אני לא יכול לשלוט בהכל ומה שנאמר בחוץ מבחינתי זה בזבוז זמן". מעבר לכך הוסיף כי הוא העובדה שהוא אחד מהשחקנים הגדולים בהיסטוריה של הבלוז לא תגן עליו אם התוצאות לא יגיעו: "אני לא רוצה (ולא יכול) להסתמך על מה שעשיתי בעבר".

המשבר הנוכחי: "מה שאני רואה כרגע מבחינת עמדת המועדון הרי שלפני חודש הכל היה ורוד. עכשיו הכל ומהר מאוד – הפך לשלילי. אני צריך להסתכל בצורה חיובית על הדברים. הרגשתי תמיכה עצומה מהמועדון כשחזרתי לכאן כמאמן וכמובן שבתקופה שלי כשחקן במשך 13 שנה. אני מבין מה הוא הכדורגל, לא הרווחתי שום זכות להיות מוגן, אני יכול להיות כנה. רומן אברמוביץ'? אני צריך לשבת כאן ולהגיד תודה על כך שרכש את המועדון ושינה אותו מקצה לקצה וגם את הקריירה שלי. כמובן שזו זכותו לפטר אותי. בשנה שעברה סיימתי במקום הרביעי וזה היה נהדר ביחס לאילוצים ולמה שקרה".

ורנר. צ'לסי במשבר | ANDY RAIN/POOL/AFP via Getty Images

פתיחת העונה: "מעולם לא ציפיתי שיהיה קו ישר, ידעתי שיהיה לא פשוט משום שלא הספקנו לעבוד עם השחקנים החדשים שלנו. השחקנים הצעירים עברו שנה לא קלה וכעת יש להם אתגר למול השחקנים שצירפנו".

המאמן דיבר באופטימיות על השחקנים הצעירים בצ'לסי וסיפק דוגמא אישית: "אני זוכר שכאשר הגעתי למועדון הייתי קשר ממוצע בפרמיירליג. שנה-שנתיים הייתי טוב וכך גם בשנה השלישית. מהשנה הרביעית הרמה שלי עלתה עד לאן שהגעתי".

בחזרה למשחק היום. למפארד לא יעלה בהרכב החזק ביותר שלו כמובן. קפה, השוער המושמץ, עשוי לקבל הזדמנות בין הקורות במקום אדוארד מנדי וכך גם קאי האברץ שהתקשה להשתלב. אנגולו קאנטה מושעה וייעדר במרכז השדה. עדיין לא ברור מי יפתח בחוד – אוליבייה ז'ירו או תמי אברהם. ייתכם וחכים זייך כן יפתח כדי לאפשר לו להוריד מעט חלודה. בשנה שעברה, נזכיר, הבלוז הגיעו לגמר בו הפסידו לארסנל 2:1 על אף שעלו ליתרון מהיר משער של כריסטיאן פוליסיק.

קפה | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי