למפארד לא יפוטר בקרוב, אבל צ'לסי סימנה מחליפים אפשריים

באנגליה החלו דיווחים על כך שבסטמפורד ברידג' החלו לבחון אפשרות להחלפת המנג'ר, על פי "הסאן" המועמד המוביל הוא האקס טרי של פריז סן ז'רמן, תומאס טוכל, ואילו בצרפת הזכירו את חלוץ העבר אנדריי שבצ'נקו

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

שלושה מחזורים רצופים ללא ניצחון פרמיירליג ובעיקר ההפסד המביך 3:1 למנצ'סטר סיטי בו נקלעה צ'לסי לפיגור ביתי של שלושה שערים תוך 34 דקות עשו את שלהם, והתקשורת הבריטית כבר מדווחת ביממה האחרונה על כך שבסטמפורד ברידג' נערכת לאפשרות של זעזוע על הקווים.

אתמול דווח באתר "האתלטיק" על כך שהנהלת צ'לסי החלה לבחון אפשרות לפטר את פרנק למפארד והבוקר (שלישי) ב"הסאן" דיווחו על המועמד המוביל להחליפו. "צ'לסי תפנה לתומאס טוכל אם למפארד לא יצליח לשנות דברים בקרוב", הצהירו. במקביל, על פי " Le 10 Sport" הצרפתי, גם חלוץ העבר אנדריי שבצ'נקו, מאמן נבחרת אוקראינה כיום, בין המועמדים.

נכון לכתיבת שורות אלה לא עושה רושם שלמפארד יפוטר בימים הקרובים, כך שהוא יזכה לעמוד על הקווים לפחות בגביע נגד מורקאמב ביום ראשון וגם בעוד כשבוע מול פולהאם במסגרת הפרמיירליג, אבל כמובן שמעידה באחד משני המשחקים הללו, הנחשבים קלים מאוד על הנייר, עשויה להוביל לפיטוריו. לאחר מכן צ'לסי תפגוש את לסטר ו-וולבס, שני משחקים קשים ששוב ייערכו תוך ארבעה ימים והם אולי יסתמו את הגולל על הפרק של למפארד המנג'ר בסטמפורד ברידג'.

תומאס טוכל | Aurelien Meunier – PSG/PSG via Getty Images

יש לציין כי בדיווח של "הסאן" הובהר כי למפארד לא יפוטר בקרוב, הוא כאמור יצטרך לעבור את המשחקים הקרובים עם ניצחונות והציפייה ממנו שיצליח להפוך את הקערה על פיה ולהשיב את צ'לסי למסלול הניצחונות ובחזרה לצמרת הגבוהה, אולם העובדה שטוכל, אקס פריז סן ז'רמן שפוטר לפני כשבוע, יכול להצטרף מיידית וללא תמורה, בהחלט גורמת לראשי צ'לסי לחשוב על שינוי.

גם ישנה האופציה שלמפארד יקבל הזדמנות לסיים את העונה ושהגעת טוכל תחכה עד קיץ 2021. טוכל בן ה-47, אגב, הביע נכונות לעבור לפרמיירליג ונטען כי צ'לסי בהחלט עשויה להיות התחנה הבאה שלו במוקדם או במאוחר. בשנה שעברה הוא גם הוזכר כמועמד לארסנל, אך נשאר בסופו של דבר בפריז סן ז'רמן ונעצר איתה רק בגמר ליגת האלופות בתום העונה.

באשר לשבצ'נקו, ששיחק בקבוצה שלוש שנים בין 2006 ל-2009, הוא החל בפברואר 2016 את דרכו בתור מאמן כדורגל כששימש כעוזר מאמן נבחרת אוקראינה, מולדתו. ביולי של אותה שנה הוא קודם לעמדת המאמן הראשי ובקיץ יעמוד על הקווים ביורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי