הלחץ עובר לליברפול: לסטר שנייה אחרי 0:2 על סאות'המפטון

צפו: השועלים רחוקים נקודה אחת בלבד ממנצ'סטר יונייטד בזכות שערים של מדיסון ובארנס. האלופה זמנית במקום השלישי. ברומיץ' רשמה ניצחון ליגה ראשון עם אלרדייס לאחר 2:3 סוער נגד וולבס. לידס נכנעה לברייטון

(גודל טקסט)

המחזור ה-19 בליגה האנגלית יצא היום (שבת) לדרך במספר מוקדים ברחבי אנגליה. במשחק המוקדם, ווסט ברומיץ' ניצחה 2:3 את וולבס במשחק סוער ומרובה במהפכים. במוקד, לסטר עלתה למקום השני אחרי 0:2 חשוב נגד סאות'המפטון. בנוסף, לידס רשמה הפסד שלישי ברציפות, 1:0 לברייטון. ווסטהאם השיגה ניצחון ביתי חשוב, 0:1 על ברנלי.

לסטר – סאות'המפטון 0:2

שתיים מהקבוצות האטרקטיביות ביותר בליגה העונה נפגשו ב"קינג פאוור" למשחק שהבטיח הרבה. סאות'המטון הגיעה למשחק אחרי ניצחון מרשים על ליברפול, כשמן העבר השני לסטר ניצחה בניוקסאל במחזור הקודם וידעה ששלוש נקודות הערב יקפיצו אותה למקום השלישי וילחיצו עוד יותר את האלופה, שאמורה לפגוש מחר את מנצ'סטר יונייטד.

מבחינת היכולת, השועלים היו עדיפים בהרבה על הקדושים, אך הרבו לבעוט מחוץ למסגרת של אלכס מקארת'י. בדקה ה-37 הגיע המהלך ששבר את הקרח במשחק – מסירה של יורי טילמנס מצאה את ג'יימס מדיסון, שפרץ לרחבה ושלח מזווית קשה כדור אדיר לרשת העליונה. בדקה ה-95 טילמנס רשם בישול שני במשחק כאשר סידר להארווי בארנס את שערו העשירי העונה.

מדיסון חוגג עם שחקני לסטר. השועלים במקום השני | Rui Vieira/PA Images via Getty Images

וולבס – ווסט ברומיץ' 3:2

אחרי הדחה מביכה מהגביע האנגלי נגד בלקפול ותבוסות כואבות נגד ארסנל ולידס, קבוצת ההתקפה החלשה ביותר בפרמיירליג השיגה ניצחון ליגה ראשון בעידן סאם אלרדייס. מן העבר השני, וולבס כבר עם רצף של שישה משחקים ללא ניצחון בליגה הטובה בעולם, ונראה שהמשבר של הזאבים עמוק עוד יותר לאחר שהצליחו לבצע מהפך הערב בביתם ועדיין להפסיד את המשחק.

כבר אחרי שמונה דקות של משחק הגיע השער הראשון של ברומיץ', כאשר רוי פטריסיו נכנע לפנדל נהדר של מתאוס פריירה. לשמחתם של השחקנים בכתום-שחור, האיכות המוכרת שלהם בהתקפה הופיעה עוד במחצית הראשונה, כשפאביו סילבה ו-ווילי בולי קבעו מהפך לפני הירידה להפסקה.

אלרדייס. אסור להספיד קבוצה שלו | CARL RECINE/POOL/AFP via Getty Images

החניכים של אלרדייס, שחייבים כל נקודה כדי לשמור על מאבק ההישארות בחיים, יצאו מחדרי ההלבשה חדורים למטרה הברורה, וכעשר דקות מחידוש המשחק קבעו מהפך משלהם בזכות נגיחה מדויקת של סמי אג'אי ופנדל נוסף של פריירה, שניצח את המשחק.

לידס – ברייטון 1:0

אפשר לומר באופן רשמי: הקבוצה של מרסלו ביילסה במשבר. אחרי שהפסידה 3:0 לטוטנהאם, והודחה מהגביע בצורה משפילה כשהפסידה 3:0 לקראולי, לידס אירחה הערב את ברייטון בידיעה שניצחון יוכל לקרב אותה לחלק העליון של טבלה, ובעיקר מעל ארסנל, אך כבר בדקה ה-16, בישול אדיר של אליסון מאק אליסטר השאיר את ניל מופאיי הצרפתי מול שער ריק, וכל מה שנותר לחלוץ הוא לדחוק את הכדור פנימה. 0:1 מפתיע לברייטון.

במחצית השנייה המאמן הארגנטינאי שלח את כל שחקני ההתקפה והמארחת השתלטה על המשחק באופן מוחלט (66% אחזקת כדור), אך לא הצליחה להגיע למצבים מסוכנים ורשמה את אחד המשחקים החלשים ביותר שלה העונה, בדרך להפסד 1:0 מאכזב לברייטון בסיום.

ניל מופאיי חוגג | Jon Super – Pool/Getty Images

צפו: ווסטהאם – ברנלי 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי