ארטטה: "כמובן שאתה זקוק לתמיכה מהמועדון". פארטיי ישוב להרכב

ארסנל רוצה להמשיך את הכושר הטוב שלה ולנעול את הסיבוב עם ניצחון ביתי נגד ניוקאסל בשני (22:00, ישיר בספורט2). המאמן דיבר על העונה הקשה ומרוצה ממצבו של הקשר: "הוא חוזר לעצמו ומוכן לצעד הבא"

קבוצות: ארסנל ניוקאסל
(גודל טקסט)

לפני שמונה ימים הן נפגשו בסיבוב השלישי בגביעה אנגלי ומחר (שני) ארסנל של מיקל ארטטה תרצה להמשיך את הכושר הטוב שלה ולנצח שוב את ניוקאסל (22:00, שידור ישיר בספורט2). התותחנים לא ספגו שער בארבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות ואם יצליחו לעשות זאת משחק אחד נוסף – זה יהיה הרצף הטוב ביותר שלהם מאז ינואר 2009.

גם אם ינצחו, התותחנים יעפילו בסה"כ למקום העשירי בטבלה מעל אסטון וילה שרשמה 15 משחקים בלבד. מה שכן, בשנה שעברה הייתה במאזנה של ארסנל נקודה אחת פחות. החלוץ פייר אמריק אובמינאג שכבש שער בודד בתשעת משחקי הליגה האחרונים שלו והוא יקווה לשנות את המצב נגד המגפייז מולם כבש גם בגביע ובסה"כ בשלושת המפגשים האחרונים.

מיקל ארטטה נשאל האם מינויו של ריצ'רד גרליק למנהל המקצועי מפחית ממנו לחץ: "זה לא קשור ללחץ, אנחנו מכניסים לקבוצה אנשים שיתרמו לנו וישפרו אותנו. להוס פאמי (שעזב בתחילת השנה) היה תפקיד חשוב. לא היה לנו ספק שיגיע מחליף והאמת התרגשתי לפגוש את גרליק". על משחק ההגנה של הקבוצה: "זה חשוב מאוד מכיוון שזה הבסיס לניצחונות. נגד קריסטל פאלאס (תיקו 0:0) עמדנו היטב אך הייתה חסרנו לנו האיכות בשליש האחרון של המגרש".

אובמיאנג חוגג במשחק הגביע נגד ניוקאסל. אוהב לשחק נגד המגפייז | Stuart MacFarlane/Arsenal FC via Getty Image

מה נדרש כדי לצאת מתקופה קשה: "ראשית אתה זקוק לתמיכה מהמועדון. האוהדים צריכים לראות מה אתה מנסה לבנות. החלק החשוב ביותר עבורי הוא התחושה שיש לי עם השחקנים. כשאתה מרגיש שהשחקנים על הסיפון ובאמת מנסים בשבילך והם מאחוריך – זה נותן לך אנרגיה גדולה. כמובן שגם עליי לדבוק באמונות שלי, אך גם להסתגל לשינויים ולא להיות תקוע".

תומאס פארטיי ששולב כמחליף במשחק הליגה האחרון עשוי לשוב להרכב. "הוא עושה את הצעד הנכון, הוא לא שיחק הרבה בארבעת החודשים האחרונים, לרוע מזלו הוא נפצע בדיוק באותו מקום כמו בפציעה בדרבי. עכשיו יש לנו את הביטחון שהוא חוזר לעצמו, הוא מוכן לצעד הבא". הבלם גבריאל החלים מהקורונה וגם קיירן טירני יהיה זמין.

ניוקאסל מגיעה למשחק בכושר גרוע מאוד כשלא ניצחה כבר שמונה משחקים ברציפות בכל המסגרות, מאז ה-1:2 על ווסט ברומיץ'. למגפייז של סטיב ברוס היה הכבוד המפוקפק להיות אלה שנכנעים לשפילד יונייטד האחרונה בטבלה. למזלה, היא מדורגת במקום ה-15 בטבלה במרחק שבע נקודות מהקו האדום. הקשר ריאן פרייזר מושעה וייעדר בזמן שג'מאל לואיס ופדריקו פרננדס עשויים לעבור מבחן כשירות לפני המשחק.

תומאס פארטיי | Sebastian Frej/MB Media/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי