למפארד הגן על ורנר: "חלוצים גדולים קשים עם עצמם", וארדי בספק

לסטר תארח את צ'לסי בשלישי (22:15, ישיר בספורט2). המאמן התייחס לחלוץ שלא כבש עשרה משחקי ליגה: "רק עם רצון עז לכבוש מגיעים לפסגה, עליו להישאר חיובי". קאנטה ישוב להרכב. הקפטן סובל מכאבים ומדאיג את המארחת

קבוצות: צ'לסי לסטר
(גודל טקסט)

הליגה האנגלית ממשיכה בקצב המשחקים הגבוה כאשר מחר (שלישי) ייערכו שני משחקים נוספים. אחד מהם קרב צמרת כאשר לסטר השלישית תארח את צ'לסי השביעית (22:15, שידור ישיר בספורט2). אמנם טבלת הפרמיירליג צפופה לחלוטין אך עדיין אפשר היה להניח בתחילת העונה שערב משחקם ה-19, קו מחצית הדרך – הבלוז יהיו מדורגים במקום גבוה יותר בטבלה. עוד קודם לכן, במשחק המוקדם של הערב, תארח ווסטהאם התשיעית בטבלה את ווסט ברומיץ' שמדורגת במקום הלפני אחרון(20:00, שידור ישיר בספורט2).

צ'לסי קטעה רצף מאכזב של שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון בזכות ה-0:1 הקשה על פולהאם אך אין ספק שזו עונה מאכזבת ולראייה אם תנצח היא תסיים חצי עונה עם אותו מספר נקודות (32) כמו אשתקד. בכל מקרה, מי שעדיין בבצורת קשה הוא החלוץ טימו ורנר שכבש במשחק הגביע אולם בפרמיירליג לא הרשית כבר עשרה מחזורים. ורנר עשוי לשוב ל-11 על חשבונו של כריסטיאן פוליסטיק והמאמן פרנק למפארד, שיעמוד לעוד מבחן על רגע הפרסומים השונים בממלכה לגבי מעמדו – יצא להגנתו. בסה"כ כבש ורנר תשעה שערים ובישל עוד שישה ב-26 הופעות – סטטיסטיקה לא רעה, אם כי בליגה הוא הבקיע ארבע פעמים בלבד ב-18 משחקים.

למפארד, שניסה לאחר שריקת הסיום בשבת לנחם את החלוץ יחד עם בן צ'ילוול, אמר: "ורנר עלול להיות קשה עם עצמו כי כל חלוץ ברמה עולמית נוהג כך. רק כך מגיעים לפסגה – עם רצון עז לכבוש שערים. הוא יבקיע בעתיד. אין לי בעיה שהוא ביקורתי כלפיו אבל אני מקווה שהוא מרגיש את התמיכה שלי. הדרך היחידה היא לעבוד קשה באימונים, לשמור על גישה נכונה ולהישאר חיובי. לעתים אתה זקוק לעזרה מאחרים – ממני או מחברים לקבוצה. כולנו רוצים בהצלחתו".

המאמן התייחס גם למאונט, שכבש את שער הניצחון נגד פולהאם לאחר שהבקיע גם בגביע: "אני לא מודד אותו בהשוואה אליי, הוא מתפתח. אני חושב שהוא צריך לארוב לכדורים ולשחק הרבה יותר גבוה במגרש. הוא יכול לשפר את זה ועם הניסיון ייקרא את המצבים האלה. אני רוצה לחשוב שהוא יהיה שחקן ברמה עולמית בכל המובנים ויוכל להבקיע עשרה עד 15 שערים בעונה".

This image has an empty alt attribute; its file name is 1027156

הבלוז יקבלו בחזרה את אנגולו קאנטה שנעדר מהמשחק נגד פולהאם בשל חמישה כרטיסים צהובים והוא יחליף את ג'ורג'יניו במשחק נגד האקסית. אשתקד ניצחה צ'לסי 0:1 את לסטר בחוץ במסגרת רבע גמר הגביע בזכות שער של רוס בארקלי בזמן ששני משחקי הליגה הסתיימו בתיקו. ב-12 המשחקים האחרונים בכל המסגרות נכנעו הבלוז רק פעם אחת ליריבה.

לסטר מצידה מגיעה למשחק עם שני ניצחונות ליגה ברציפות, האחרון שבהם 0:2 על סאות'המפטון. דווקא בביתם נכנעו "השועלים" כבר ארבע פעמים בתשעה משחקי ליגה. הארווי בארנס אמר לקראת המשחק: "אנחנו באמצע העונה ואפשר לומר שעשינו את הדברים בצורה טובה אך גם עלינו להשתפר, כעת מידת האינטנסיביות תעלה. חשוב לנו להגיע כמה שיותר רחוק בכל שלושת המפעלים בהם אנחנו מתמודדים".

ג'יימי וארדי סיים את המשחק האחרון עם פגיעה קלה בירך מה שגרם ללחץ גדול בשורות הקבוצה. הקפטן כבש פעם אחת בלבד בששת משחקי הליגה האחרונים, אך רק שלושה שחקנים הבקיעו העונה יותר ממנו. "אנחנו מקווים שהוא יוכל לשחק, בטח", אמר המאמן ברנדן רוג'רס. "ברור שהוא ספג כאב שהגביל אותו ונתנו לו נשימה קלה". החלוץ נמצא בספק גדול להתמודדות. עדיין לא ברור האם ייכלל בסגל, יפתח על הספסל או שיתגבר על הכאבים.

וארדי מוחלף במשחק האחרון. בספק גדול | Alex Pantling/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי