ליברפול בשקיעה: "כרגע אנחנו לא יכולים לחשוב על זכייה באליפות"

אלופת אנגליה רשמה משחק רביעי ללא שערים ונמצאת הרחק מהפסגה. בתקשורת נכתב: "לא יהיה מופרך להגיד שמאבק האליפות שלה יסתיים בתחילת פברואר". קלופ: "ספגנו אגרוף לתוך הפרצוף, הסגל עדיין לא מציג 100% מהיכולת"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

חודש בלבד חלף מאז שליברפול ניצחה את טוטנהאם במשחק העונה של הפרמיירליג ודרסה 0:7 את קריסטל פאלאס במחזור שלאחר מכן, כשאז האלופה ניצבה בגאווה בפסגת הליגה. אמש (חמישי) האדומים הפסידו 1:0 לברנלי באנפילד, ולמעשה נמצאים בשפל אותו לא זוכרים כבר זמן רב בצפון אנגליה.

קודם כל, הריצה האדירה של ליברפול נעצרה. אחרי 68 משחקי בית ללא הפסד, ברנלי של שון דייץ' הייתה הקבוצה הראשונה שיצאה מאנפילד עם ניצחון במסגרת הליגה, כאשר האחרונה שעשתה זאת הייתה פאלאס, אי שם באפריל 2017. ויותר חמור מכך, זה היה המשחק הרביעי ברצף של ליברפול בליגה ללא שער זכות, לראשונה מאז שנת 2000.

כעת, כשהיא במקום הרביעי בלבד ובסכנה גדולה לאבד גם אותו בקרוב, בתקשורת האנגלית נכתב: "ליברפול עשתה הכל כדי להבקיע אתמול, אבל זה פשוט לא זה. הבעיות של יורגן קלופ הן ברורות – חוליית ההגנה שלו נפגעה משמעותית העונה ולא ברור מה המטרות של הקבוצה שלו כרגע".

ברנלי חוגגת, ליברפול מתרסקת. ערב קשה באנפילד | Zac Goodwin/PA Images via Getty Images

ב"דיילי מייל" ציינו: "כשמסתכלים על המשחקים הבאים, אפשר לראות שני מחזורים אצל טוטנהאם ו-ווסטהאם. לא יהיה מופרך להגיד שמאבק האליפות של ליברפול ייגמר כבר בתחילת פברואר. בכל זאת, היא בעיצומו של שפל שלא היה כמותו כבר 20 שנים במועדון".

לאחר המשחק, גם יורגן קלופ היה מודע למצב: "קשה לי לדמיין אותנו במאבק האליפות עכשיו. ספגנו אגרוף רציני לתוך הפרצוף היום. זה ההסבר היחיד שיש לי כרגע. חלון העברות הקרוב? לא אני מקבל את ההחלטות בסוף. אני חושב שהשחקנים עדיין לא נתנו הכל. הם מציגים 90% מהיכולות של הסגל, אבל 10% עדיין חסרים. על זה בדיוק נעבוד. האחריות על ההפסד היא רק עליי".

מלבד דבריו של קלופ, שהיה נסער מאוד במהלך המשחק, גם המאמן הגרמני נמצא בשפל שבו הוא לא היה שנים רבים. לראשונה מאז שאימן את מיינץ ב-2006, הקבוצה שלו לא מצאה את הרשת ברצף של ארבעה משחקים אומללים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי