למזלו של קפה: אברהם הפציץ שלושער והעלה את צ'לסי לשמינית הגמר

השוער הספרדי שוב ספג שער באשמתו הישירה (30), אך החלוץ להט (11, 17 ו-74) וסידר ללמפארד 1:3 על לוטון ומפגש עם בארנסלי בשלב הבא בגביע. ורנר החמיץ פנדל. 1:3 ללסטר על ברנטפורד. אברטון ניצחה 0:3 את וונסדיי

(גודל טקסט)

אחרי שוארסנל הודחה ונקבע שהעונה תהיה זוכה חדשה בגביע האנגלי, שלב 32 האחרונות נמשך היום (ראשון) עם חמישה מפגשים. במוקד: מנצ'סטר יונייטד תארח את ליברפול (החל מ-18:50, ישיר בספורט2). קודם לכן, אחרי 1:3 על לוטון, צ'לסי העפילה לשמינית הגמר, שם היא תפגוש את בארנסלי. בנוסף, לסטר ניצחה 1:3 את ברנטפורד וברנלי גברה על פולהאם. ב-22:00: אברטון נגד שפילד וונסדיי.

צ'לסי – לוטון טאון 1:3

עם מאזן עגום שכולל ניצחון ליגה אחד בחמשת המחזורים האחרונים, צ'לסי ופרנק למפארד הלחוצים קיבלו יריבה בהזמנה והעפילו לשמינית הגמר, שם היא תפגוש את בארנסלי, אך גם הפעם זה לא הלך חלק במיוחד. הבלוז פתחו עם שמות נוצצים כמו מייסון מאונט, חכים זייך, כריסטיאן פוליסיק וטימו ורנר והחלו את המשחק שנערך בסטמפורד ברידג' בצורה טובה, כשתמי אברהם הבקיע צמד מהיר (11 ו-17), אבל לוטון ממרכז טבלת הצ'מפיונשיפ צימקה (30) לאחר בעיטה סתמית של ג'ורדן קלארק שניצל שגיאה אומללה של קפה וקבע את תוצאת המחצית.

צפו בטעות של קפה

השליטה המוחלטת של צ'לסי נמשכה גם במחצית השניה, אך דווקא לוטון הייתה קרובה להדהים בדקה ה-60, אלא שהפעם קפה היה ערני וסיפק הצלה נפלאה לבעיטה חזקה של הארי קורניק. 17 דקות לסיום אברהם קיבל הזדמנות להשלים שלושער לאחר עבודת הכנה נהדרת של המחליף קאלום הדסון אודוי, אולם הנגיחה של החלוץ לא הייתה מספיק מדויקת וחמקה החוצה. אלא שכעבור דקה, השלושער הגע כשאברהם דחק מקרוב לאחר כדור רוחב מצוין של הדסון אודוי ונעץ את ה-11 שלו העונה בכל המסגרות. בדקה ה-85 ורנר קיבל הזדמנות להבקיע לאחר שהוא עצמו הוכשל ברחבה, אך החלוץ החמיץ מהנקודה הלבנה והמשיך את העונה החלשה שלו. 1:3 בסיום.

קפה, ריס ג'יימס
קפה, ריס ג'יימס | Catherine Ivill / Staff
תמי אברהם, טימו ורנר
תמי אברהם, טימו ורנר | DANIEL LEAL-OLIVAS / Contributor

ברנטפורד – לסטר 3:1

צפו בתקציר

השועלים התקשו במחצית הראשונה מול היריבה מהצ'מפיונשיפ ונקלעו לפיגור 1:0 כבר בדקה השישית, כאשר מאדס בק סורנסן הכניע את קספר שמייכל. אחרי שלסטר ירדה להפסקת המשחק בפיגור, היא עלתה חדה לחצי השני וכבר אחרי דקה השוותה ל-1:1 משער של ג'נגיז אונדר. בדקה ה-51 מהפך הבזק הושלם מהר מאוד בזכות פנדל מדויק של יורי טילמנס. את השלישי כבש ג'יימס מדיסון בדקה ה-71. בשלב הבא מחכה ללסטר מפגש מול ברייטון.

ג'יימס מדיסון חוגג עם הארווי בארנס | BEN STANSALL/AFP via Getty Images

אברטון – שפילד וונסדיי 0:3

כמו שאר קבוצות הפרמיירליג, גם אברטון של קרלו אנצ'לוטי לא נקלעה למשחק לחוץ נגד שפילד וונסדיי, יריבתה מתחתית הצ'מפיונשיפ. רובין אולסן פתח בין הקורות עבור המנג'ר האיטלקי, שעלה למשחק בהרכב חזק. כחצי שעה מהפתיחה דומיניק קאלברט-לווין דאג להעלות את ה"טופיז" ליתרון במשחק. רישארליסון הכפיל בדקה ה-59 עם נגיחה מוצלחת מכדור קרן של חאמס רודריגס, אשר השלים בישול שני במשחק שלוש דקות לאחר מכן, עם קרן מדויקת לראשו של ירי מינה, חברו לנבחרת קולומביה.

משחק מוצלח של אברטון. רישארליסון חוגג עם מינה | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

פולהאם – ברנלי 3:0

צפו בתקציר

תצוגה חד צדדית של הקבוצה של שון דייץ', שנראיתה טוב מאוד אחרי הניצחון המפתיע על ליברפול, וללא ספק מינפה אותו ליכולת מרשימה מול הקוטג'רס בדרך לשלב הבא, ובתקווה להמשיך במומנטום גם בפרמיירליג. ג'יי רודריגז העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-31 והשלים צמד עם פנדל מדויק בדקה ה-71. קווין לונג חתם את התבוסה עם השלישי בדקה ה-81. ברנלי תפגוש בשלב הבא את המנצחת בין בורנמות' לקרולי טאון.

שחקני ברנלי חוגגים | Julian Finney/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי