הקלה במנצ'סטר יונייטד: ראשפורד לא סובל מפגיעה בברך

החלוץ שנפגע נגד ליברפול בגביע עבר בדיקת MRI שחזרה תקינה ובניגוד לחששות לא התגלה נזק והוא צפוי לשחק נגד שפילד יונייטד (רביעי, 22:05 בספורט2). וגם: פרננדס הודף את הטענות על עייפות ולקראת אברטון-לסטר

(גודל טקסט)

המשחק בין צ'לסי לוולבס אמנם הפך בעיני רבים למרכזי במסגרת המחזור ה-20 בפרמיירליג לאור פיטורי פרנק למפארד והחלפתו בתומאס טוכל, אבל מחר (רביעי, החל מ-22:05 בספורט2) תעלה לכר הדשא גם מנצ'סטר יונייטד שתפגוש את שפילד יונייטד בתקווה לכבוש מחדש את הפסגה (בהנחה שמנצ'סטר סיטי תנצח הערב את ווסט ברומיץ', אחרת זו תהפוך להזדמנות נדירה להגדיל את הפער).

ב-12 מחזורי הפרמיירליג האחרונים, מנצ'סטר יונייטד מעדה רק בשלושה משחקים, וגם אלו היו שלוש תוצאות תיקו נגד מנצ'סטר סיטי שבמקום השני, לסטר סיטי שבמקום השלישי ומול האלופה ליברפול שבמקום הרביעי. מחר השדים האדומים של אולה גונאר סולשיאר יארחו את שפילד החלשה, נועלת הטבלה, ועבור ברונו פרננדס וחבריו זו הזדמנות נוספת להמשיך את מומנטום השיא בו הם נמצאים – בוודאי אחרי הניצחון 2:3 על ליברפול בגביע האנגלי שלשום.

ראשפורד נוטש את הדשא נגד ליברפול. ה-MRI תקין | Martin Rickett/PA Images via Getty Images

הבוקר זכו השדים האדומים לבשורה נפלאה לאחר שהתברר כי פציעתו של מרקוס ראשפורד אינה חמורה. החלוץ, שנפגע בברכו במהלך הניצחון בגביע על ליברפול, עבר אתמול MRI והפענוח שלו התקבל הבוקר ויצא תקין, כך שהחלוץ צפוי לשחק נגד שפילד: "אני חושב שמרקוס סובב את הברך קלות, אבל הוא התאמן הבוקר והוא כשיר למשחק", אישר סולשיאר במסיבת העיתונאים והתייחס למצב הקבוצה, "זה נכון שחסר לנו הקהל, שהוא השחקן ה-12 שלנו, אבל אנחנו במומנטום טוב, הביטחון גבוה ואנחנו בהחלט במקום טוב – עלינו לשמור על יציבות ולהמשיך ליהנות".

לעומת ראשפורד, מי שלא פתח בגביע שלשום ועלה מהספסל כדי להכריע את המפגש עם ביצוע נפלא של כדור חופשי הוא ברונו פרננדס. הפורטוגלי נשאל אם הספסול נבע כתוצאה מפציעה או כתוצאה מעייפות, גיחך והצהיר: "עייפות? אני בן 26, אני לא יכול להיות עייף. אם אתעייף בגיל 26, מה יקרה כשאהיה בן 30 או 32? לא אוכל לשחק אחת לחמישה משחקים. לא, אני בכלל לא עייף".

ברונו פרננדס | Michael Regan – The FA/The FA via Getty Images

אברטון – לסטר (22:15 בספורט1)

בגודיסון פארק בליברפול ייערך קרב מסקרן למדי, כשהמדורגת שלישית בטבלה תתארח אצל אברטון המתאוששת. מאז הניצחון על צ'לסי לפני כחודש וחצי, ההפסד היחיד של אברטון בחמישה משחקים היה נגד ווסטהאם, את כל השאר היא ניצחה, וכעת היא חוזרת לפרמיירליג אחרי שבועיים של "מנוחה", כתוצאה מדחיית המשחק נגד אסטון וילה שסבילה מהתפרצות קורונה. זהו כבר המשחק השני תוך חודש שנדחה לאברטון, בפעם הקודמת ההתפרצות הייתה במנצ'סטר סיטי, ואמנם החבורה של אנצ'לוטי רק במקום השישי, אבל יש לה שני משחקים חסרים לעומת מנצ'סטר יונייטד שמובילה עליה בשמונה נקודות בלבד.

אברטון גם ניצלה את אותה "פגרה" כפויה כדי להשיב מספר פצועים לכושר ושלשום ב-0:3 על שפילד וונסדיי בגביע, חאמס רודריגס בישל פעמיים, דומיניק קאלברט לואין מצא את הרשת וגם לוקה דין חזר, כך שלאנצ'לוטי יש לא מעט סיבות לאופטימיות, למרות שלמגרשם הביתי של הטופיז מגיעה לסטר שניצחה את כל חמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות (מאזן מושלם ב-2021) ולא הפסידה אף אחד משמונת האחרונים.

שוב מנהל את ההצגה באברטון. חאמס רודריגס | Tony McArdle/Everton FC via Getty Images

ברנדן רוג'רס והשועלים יצטרכו להסתדר ללא ג'יימי וארדי הפצוע, אבל ג'יימס מדיסון יוביל את הקישור בתקווה לסיוע מיורי טילמנס והארווי בארנס בידיעה שניצחון יאפשר ללסטר לפתוח פער של שבע נקודות מליברפול ושמונה מטוטנהאם, שיפגשו אחת את השנייה ביום חמישי.

משחקים נוספים מחר בפרמיירליג: צ'לסי – וולבס (20:00 בספורט2), ברנלי – אסטון וילה (20:00 בספורט2), ברייטון – פולהאם (21:30).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי