ברונו פרננדס חוטף: "הוא לא מופיע למשחקים גדולים". ארטטה מרוצה

כוכב מנצ'סטר יונייטד שוב רשם משחק מאוכזב בקרב צמרת ופול סקולס מודאג: "ככה אי אפשר לזכות באליפות". מנגד, מנג'ר ארסנל מרוצה מה-0:0: "תוצאה משקפת, כל מנג'ר ירגיש שהגיע לו לנצח"

(גודל טקסט)

ציפיות רבות היו מהמפגש בין ארסנל למנצ'סטר יונייטד. אחת בדיוק נכנסה למומנטום ועשתה קולות של רצון לדהור כל הדרך למאבק על הטופ 4, השנייה איבדה את הפסגה במפתיע וחיפשה לשוב למסלול הניצחונות ולהישאר צמודה למוליכה החדשה מנצ'סטר סיטי. בסוף נפרדו התותחנים והשדים האדומים ב-0:0 די מאכזב, במשחק ששוב הטיל ספק בכל הנוגע ליומרות המועדונים.

הריצה הנהדרת של מנצ'סטר יונייטד נעצרה באמצע השבוע כשהיא הפסידה בביתה לשפילד יונייטד, נועלת הטבלה, אבל התיקו אתמול עלול לעלות לה במקום השני אם לסטר תנצח את לידס ובכל מקרה היא כבר במרחק של שלוש נקודות ממנצ'סטר סיטי, שעוד יש לה משחק חסר להשלים.

בתקשורת האנגלית עסקו הבוקר (ראשון) בהופעה אנמית נוספת של יונייטד, על אף שהיו לה הזדמנויות להכריע את המפגש – בעיקר לאדינסון קבאני שפתח על חשבון אנתוני מרסיאל המאכזב: "ראשפורד הוא האחרון שאפשר לומר עליו אדם אנוכי, אבל על המגרש זה קורה לו לעתים קרובות והיו לו הזדמנויות בחצי השני. קבאני היה חייב להבקיע ולא ברור איך לא הצליח", נכתב ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז".

שחקן נוסף שהיה הבוקר על המוקד במנצ'סטר הוא ברונו פרננדס, שרשם משחק נוסף מבלי שהצליח להבקיע או לבשל. פול סקולס, שחקן העבר ופרשן כיום, הפנה אצבע מאשימה לעבר הפורטוגלי: "נראה שיונייטד לא מסוגלת לנצח את הקבוצות הגדולות. יונייטד פשוט לא מוצאת דרך להכריע את המשחקים הגדולים – ובכולם ברונו פרננדס היה מאכזב. הוא שחקן של מספרים, אבל נגד הגדולות הוא לא מצליח וזה מדאיג, כי ככה אי אפשר לזכות באליפות".

ראשפורד. "על המגרש הוא אנוכי לעתים" | Charlotte Wilson/Offside/Offside via Getty Images

המנג'ר אולה גונאר סולשיאר הגן על שחקניו בסיום וטען: "יצרנו מספיק מצבים כדי לנצח. אני הרגשתי ששלטנו במשחק, ארסנל לא הטרידה אותנו יותר מדי להוציא כדור למשקוף. היינו קצת פאסיביים מחוץ לרחבה ונכון שהיו לארסנל כמה בעיטות, אבל לדויד (דה חאה) לא הייתה עבודה קשה מדי". המנג'ר גם אישר שסקוט מקטומיניי, שהוחלף במחצית הראשונה, סובל מכאבי בטן וייעשה ניסיון להכשירו למפגש נגד סאות'המפטון ביום שלישי.

מן העבר השני, ארסנל רשמה משחק שביעי ברציפות ללא הפסד בפרמיירליג, אבל משמעות התיקו היא שהמקום הרביעי שוב יתרחק ממנה. התותחנים התייצבו גם למשחק הזה ללא פייר אובמיאנג שבעקבות סיבות אישיות קיבל לצאת מהבועה של התותחנים וכעת נמצא בבידוד. עדיין לא ברור מתי הוא ישוב וכעת חוששים בקבוצה שאלכסנדר לקאזט נפצע ועלול להיעדר בתקופה הקרובה, זכר לפגיעה בסיום ולקראת המשחק נגד וולבס בעוד שלושה ימים.

גם בוקאיו סאקה נעדר אמש בעקבות פציעה קלה ומי שניסה לקחת אחריות היה ניקולא פפה, שנמצא במגמת שיפור, אולם לא הצליח למצוא את המסגרת של דה חאה. לבכורה קצרצרה עלה מרטין אודגור המושאל מריאל מדריד, ששיחק בשבע הדקות האחרונות.

במסיבת העיתונאים אחרי המשחק אמר מיקל ארטטה: "זו תוצאה הוגנת. כל מנג'ר יחשוב שהוא היה צריך לנצח, זה היה משחק גדול, אבל אף קבוצה לא הצליחה להבקיע וכך הסתיים המשחק. אני מרוצה מהדרך בה שיחקנו היום, בייחוד מהחצי השני בו היינו דומיננטיים ויצרנו מצבים נהדרים".

"תוצאה הוגנת, כל מנג'ר יחשוב שהוא היה צריך לנצח" | Alastair Grant/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי