ניצחון ליגה שמיני ברציפות לסיטי, לסטר גברה 0:2 על פולהאם

התכולים השיגו 0:2 על ברנלי הודות לשערים של ז'סוס וסטרלינג, שהגדילו בחזרה את הפער מיונייטד ל-3 נק'. מדיסון בישל לאיהנאצ'ו ולג'סטין ועזר לשועלים לצאת מרצף של שני משחקים ללא ניצחון. 1:2 לאברטון על לידס

(גודל טקסט)

המחזור ה-22 של הפרמיירליג נמשך היום (רביעי) עם חמישה משחקים נוספים, כאשר הערב נפתח עם מנצ'סטר סיטי ולסטר שהשיגו 0:2 בחוץ על ברנלי ופולהאם בהתאמה. מאוחר יותר אברטון השיגה 1:2 על לידס, ווסטהאם השיגה 1:3 על אסטון וילה ובמשחק המרכזי ליברפול שוב הפסידה בבית, הפעם לברייטון.

ברנלי – מנצ'סטר סיטי 2:0

התכולים הגדילו את הפער בפסגה ממנצ'סטר יונייטד לשלוש נקודות, בעיקר בזכות יכולות מצוינת במחצית הראשונה. כבר בדקה השלישית גבריאל ז'סוס העלה את האורחת משער בנגיחה לאחר שניק פופ עצר רע בעיטה של ברנרדו סילבה ובדקה ה-38 ראחים סטרלינג הכפיל מבישול של אילקאיי גונדואן. במחצית השנייה סיטי הורידה אך הצליחה לכבוש שער נוסף מרגלו של מאחרז בדקה ה-57, שנפסל על ידי ה-VAR. המארחת מנגד הפסידה לראשונה אחרי רצף של שני ניצחונות.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | Matt McNulty – Manchester City/Manchester City FC via Getty Images

פולהאם – לסטר 2:0 (צפו בתקציר)

אחרי שני משחקים ללא ניצחון, השועלים קיבלו יריבה בהזמנה והשיגו על חשבונה שלוש נקודות יקרות. כוכב המשחק היה ג'יימס מדיסון שבישל פעמיים לקלצ'י איהנאצ'ו שסיים בנגיחה (17) ולג'יימס ג'סטין שעבר את השוער אלפונס אראולה וגלגל לרשת (45). העולה החדשה שרשמה משחק מספר 11 ללא ניצחון ניצבת מתחת לקו האדום.

שחקני לסטר חוגגים | PETER CZIBORRA/POOL/AFP via Getty PETER CZIBORRA/POOL/AFP via Getty Images

לידס – אברטון 2:1 (צפו בתקציר)

קרלו אנצ'לוטי רושם משחק שישי ברציפות ללא הפסד, ועם הניצחון הערב באלאן רואד של לידס, החבורה שלו מדורגת במקום החמישי בטבלה כשהיא חזק במירוץ לליגת האלופות. לוקה דין מצא את גילפי סיגורדסון כבר בדקה התשיעית, ומלך השערים של הקבוצה דומיניק קלאברט-לוין חגג את שערו ה-12 העונה עם נגיחה טיפוסית (41).

מנגד, חניכיו של מרסלו ביילסה שהגיעו להתמודדות לאחר שני ניצחונות רצופים, ניסו לחזור למשחק עם שער מיד בתחילת המחצית השניה מרגליו של הברזילאי רפאל דיאס בלולי, אך שאר הניסיונות של המקומיים להשיג את שער השוויון לא צלחו, ולידס נשארת במקום ה-11.

תוצאה נוספת

אסטון וילה – ווסטהאם 3:1 (צפו בתקציר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי