סיטי השוותה שיא מועדון, פפ: "אין לי ספקות לגבי ז'סוס"

התכולים לא ספגו בפעם השישית ברציפות בליגה ורחוקים משחק אחד משיא ללא הפסד עבור מועדון אנגלי. בממלכה תהו לגבי האיכות של החלוץ, המאמן הגן עליו: "זקוקים לשערים שלו". התקשורת מפרגנת: "היריבות מודאגות"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי לא יכלה לחלום על דרך טובה יותר להגיע למשחק העונה נגד ליברפול ביום ראשון. הקבוצה גברה אתמול (רביעי) 0:2 על ברנלי , קיבלה בשורות נהדרות מאנפילד ופתחה פער של שלוש נקודות על פני מנצ'סטר יונייטד השנייה (לה משחק עודף) ושבע נקודות על פני האלופה המכהנת. הסיטיזנס רשמו ניצחון ליגה תשיעי ברציפות ו-13 בכל המסגרות – הרצף הכי טובה של קבוצה בממלכה מאז ה-13 של ארסנל של ארסן ונגר בין מרץ לאוגוסט 2002. בימים בהם ההתקפה לא סוחפת, המפתחות נמצאים בחלק האחורי. סיטי לא ספגה כבר שישה משחקי ליגה, הריצה הארוכה ביותר שלה בדומה לספטמבר 2015 ואוקטובר 2018.

גבריאל ז'סוס היה זה שפרץ את הבונקר עם שער בדקה השלישית. יש לו 68 שערים ב-107 משחקים בהם פתח בהרכב והוא כבש גם בכל אחד משלושת המשחקים האחרונים בהם עלה ב-11. ראחים סטרלינג כבש את השער השני. הוא היה מעורב ב-154 שערים בתקופת גווארדיולה (99 שערים ו-55 בישולים) – שמונה יותר מכל שחקן אחר באותה התקופה. שחקן שעשה קפיצת מדרגה העונה הוא אילקאי גונדואן שהיה מעורב בשמונה שערים בעשרת משחקי הליגה האחרונים שלו – כמו ב-61 ההופעות הקודמות.

פפ אמר: "אין לי ספקות לגבי גבריאל. אנחנו שמחים שהוא איתנו וכל הזמן תומכים בו. החלוצים צריכים להבקיע שערים. הוא נתן לנו שלוש נקודות במשחק הקודם והערב (אתמול) השער המוקדם שלו היה קריטי. כמובן שאנחנו זקוקים לשערים שלו. הוא יודע את זה, אבל הוא תורם לנו במובנים אחרים – התרומה היא פנטסטית.

"כרגע אנחנו נהנים מהניצחון, נאכל טוב ונישן טוב ורק מהבוקר נתחיל לחשוב על המשחק הבא נגד ליברפול. כמובן שאנחנו יכולים להשתפר. למרבה הצער לא הצלחנו להבקיע את השער השלישי והרביעי. היינו צריכים לעשות כמיטב יכולתנו. זה משחק אחר עם קבוצה אחרת. הנקודות אותן נקודות, אבל כעת נפגוש את האלופה. גם נגד קבוצות התחתית הנקודות אינן בטוחות ורואים את זה, אנחנו יודעים כמה קשה. המטרה היא להיות אלופים".

סטרלינג: "ככל שאתה מנצח יותר אתה תרגיש טוב יותר וזה מה שעשינו. ידענו מה ברנלי תנסה לעשות, זו קבוצה פיזית שמכניסה הרבה כדורים לרחבה, וידענו שההגנה תתמודד היטב עם מה שקורה. אנחנו שמחים על ניצחון נוסף ועוד משחק עם שער נקי. אנחנו צריכים להמשיך את הריצה שלנו".כשנשאל על החודש המוצלח: "האחדות של הסגל והביחד של הקבוצה הובילו אותנו, היה לנו קשה העונה, היינו שחוקים. נגיע במוטיבציה גבוהה מאוד לליברפול ונרצה לנצח".

בממלכה החמיאו להגנת סיטי. "אלכס פרגוסון אמר פעם שההתקפה מנצחת משחקים אבל ההגנה זוכה בתארים. וזה המצב, כשהמוליכה בטוחה מאחור ומשווה את שיא ההגנה שלה. כעת, כל הביקורות שנמתחו על פפ בהקשר זה – נעלמו עם החתמתו של רובן דיאש המצוין, יש לו השפעה מתמדת", נכתב ב-"BBC". עוד נכתב: "גם ללא שחקנים חשובים, הם גרמו לזה להיראות קל מה שלא מבשר טובות עבור שאר היריבות לתואר". גונדואן גם כן זכה לשבחים: "כשקווין דה בריינה לא כאן – הוא עלה מדרגה". על ז'סוס נכתב עי עליו לשפר את מספר השערים שלו בהעדרו המתמשך של סרחיו אגוארו. "ישנן שאלות האם החלוץ שכבש 75 שערים ב-172 משחקים מספיק טוב להוליך את המועדון".

רובן דיאש | James Williamson – AMA/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי