צפו בתקציר: יונייטד ספגה בסיום וסיימה ב-3:3 נגד אברטון

אחרי שרמסו 0:9 את סאות'המפטון במחזור הקודם, השדים האדומים היו קרובים לניצחון נוסף, אך שער של קאלברט-לווין בדקה ה-95 קלקל את החגיגות. פרננדס כבש שער מדהים במחצית הראשונה, חאמס ודוקורה החזירו מנגד

(גודל טקסט)

שלושה ימים בלבד חלפו מאז שמנצ'סטר יונייטד רמסה 0:9 את סאות'המפטון באולד טראפורד ושלחה מסר ברור בצמרת הפרמיירליג. הערב (שבת) השדים האדומים קיוו להמשיך במומנטום, אך ספגו בדקה ה-95 של המשחק וסיימו ב-3:3 מאכזב נגד אברטון.

כמו במחזור הקודם, הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר פתחה את המשחק היטב והייתה דומיננטית במחצית הראשונה, אשר הסתיימה ב-0:2 חד וחלק אחרי נגיחה אופיינית של אדינסון קבאני בדקה ה-24 ושער מדהים של ברונו פרננדס שניות לפני הירידה להפסקה.

ההבדל הגדול היה כשחודש המשחק ונראה שקרלו אנצ'לוטי הצליח להרים את המורל בקרב השחקנים בכחול. כארבע דקות לאחר פתיחת החצי השני דויד דה חאה שמט את הכדור ואפשר לעבדולאייה דוקורה לצמק את התוצאה עם שער בעקב. שלוש דקות לאחר מכן אותו דוקורה סידר לחאמס רודריגס את השער שקבע 2:2 בהתמודדות ונראה שיונייטד בדרך לאיבוד נקודות בבית.

קאלברט-לווין חוגג בסיום. נקודה דרמטית לאברטון | Michael Regan/Getty Images

דווקא בדקות האלה השחקנים באדום הצליחו לעצור את כדור השלג, נכנסו למשחק עם מספר מהלכים טובים של פרננדס ומרקוס ראשפורד ובדקה ה-70 הם כבר חשבו שהשיגו את שער הניצחון היקר כאשר סקוט מקטומיניי נגח לרשת של רובין אולסן, אך עמוק בתוך תוספת הזמן הגיע הרגע הגדול של דומיניק קאלברט-לווין, שהעניק לקבוצתו נקודה יקרה במשחק.

אכזבה גדולה בקרב מנצ'סטר יונייטד | Martin Rickett – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי