בעקבות הטעות נגד אברטון: אוהדי יונייטד תקפו את טואנזבה

הבלם, שעשה את העבירה שאפשרה ל"טופיז" להשוות ל-3:3 בדקה ה-95, ספג תגובות גזעניות ברשת החברתית. בתקשורת ביקרו את התפקוד במצבים נייחים, סולשיאר הודה: "אנחנו לא מועמדים לאליפות". פוגבה בספק לגביע

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד מתחילה להבין שהאליפות בורחת. "השדים האדומים" הובילו אמש (שבת) פעמיים על אברטון באולד טראפורד, כולל יתרון של שני שערים בתום מחצית אחת, אך במקום לנצל את הזדמנויות ההבקעה ולסגור עניין, הם ספגו בדקה ה-95 ויצאו עם תיקו 3:3 מאכזב שמשאיר את הפער ממנצ'סטר סיטי על שתי נקודות, כאשר למוליכה עדיין חסרים שני משחקים.

אם לא די בצרות המקצועיות, גם בפן הבריאותי קיימת דאגה לאחר שפול פוגבה נאלץ לרדת לחדר ההלבשה בדקה ה-39, בעקבות מה שנראה כפציעת שריר. הצרפתי ייבדק היום ובקבוצה יחזיקו אצבעות שלא מדובר בנזק חמור, אך בשלב זה עושה רושם שפוגבה יחמיץ את המשחק נגד ווסטהאם בשמינית גמר הגביע מחרתיים.

בתקשורת במנצ'סטר העבירו ביקורת קשה על התפקוד של יונייטד במצבים נייחים, שכן בדרך הזו הגיע שער השוויון של דומיניק קלברט-לווין בשניות הסיום. אולה גונאר סולשיאר ניסה להסביר: "כשאתה נותן להם להעמיד אפילו את השוער ברחבה ולהעלות לשם 10 שחקנים, אתה צריך להישאר בקו גבוה, לזכות במאבק האווירי הראשון ולהרחיק. לא הצלחנו לעשות את זה, אבל היינו צריכים לשחק טוב יותר עוד לפני כן".

טואנזבה וחבריו בהלם אחרי ה-3:3 | Martin Rickett – Pool/Getty Images

הזעם של אוהדי מנצ'סטר יונייטד בעקבות שער השוויון המאוחר חצה את הגבול ומי שנפל קורבן לכך היה הבלם בן ה-23, אקסל טואנזבה, שביצע את העבירה אשר העניקה לאברטון מצב נייח ולאחר מכן כשל בהרחקת כדור הגובה. טואנזה, שהינו ממוצא אפריקאי, ספג תגובות גזעניות מאוהדי הקבוצה באחד הפוסטים שלו באינסטגרם וזה קרה לו בפעם השנייה ב-10 הימים האחרונים, כשהראשונה הייתה לאחר ההפסד 2:1 לשפילד יונייטד אשר הגיע בגלל טעות אחרת שלו.

ליריבה העירונית סיטי אמנם מחכה משוכה גבוהה מאוד היום, בדמותה של ליברפול, אך ניצחונות בשני המשחקים החסרים יעניקו לה יתרון של שמונה נקודות על יונייטד בטבלה ונראה שהתכולים קרובים לפתוח פער שליונייטד יהיה קשה מאוד לסגור. "אנחנו לא מדברים על זכייה בתארים. הקבוצה הזו עשתה דרך ארוכה, אין אפילו סיבה לחשוב עלינו כמועמדים לתואר", הודה סולשיאר, "אנחנו צריכים להשתפר כקבוצה ולראות לאן נגיע. ובעתיד, להפסיק לספוג שערים קלים".

"הם בעטו שלוש פעמים למסגרת וכבשו שלושה שערים, זה מאכזב", סיכם הנורבגי. "וכשזה קורה בדקה האחרונה של תוספת הזמן, זה אפילו מאכזב יותר. לא מאשים אף אחד, אבל אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לעשות הגנה טובה יותר".

אולה גונאר סולשיאר | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי