צפו בתקציר: יונייטד ברבע גמר הגביע האנגלי אחרי ניצחון בהארכה על ווסטהאם

השדים האדומים לא הרשימו במשך 90 דקות, אך הצליחו לנצח בשיניים את ווסטהאם ומויס בזכות שער של מקטומיניי בדקה ה-97. גם בורנמות' בשלב הבא אחרי 0:2 על ברנלי

(גודל טקסט)

משחקי שמינית גמר הגביע האנגלי נפתחו הערב (שלישי) עם שני משחקים, כשבמוקד, מנצ'סטר יונייטד התאוששו מה-3:3 המטורף עם אברטון והדיחו את ווסטהאם ודייויד מויס בדרך לרבע הגמר. עוד קודם לכן, בורנמות' הדיחה את ברנלי עם ניצחון 0:2 יוקרתי בחוץ והפכה למעפילה הראשונה. מחר, מנצ'סטר סיטי תתארח אצל סוואנזי (19:25 בערוץ ספורט2), לסטר תארח את ברייטון וטוטנהאם תארח את טוטנהאם לקרב מרתק (22:15 בספורט1).

מנצ'סטר יונייטד – ווסטהאם 0:1 (0:0)

אחרי התיקו הדרמטי עם אברטון, והסערה שנגרמה לאחר מכן עם המתקפה של אוהדים ברשתות החברתיות על טואנזבה, הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר התאוששה עם ניצחון ביתי חשוב על אחת הקבוצות החמות בשנת 2021 באנגליה, ווסטהאם, בדרך לשלב הבא בגביע האנגלי.

אולה גונאר סולשיאר עלה עם הרכב חלקי באולד טראפורד, ללא ברונו פרננדס, אדינסון קבאני ופול פוגבה, אך עם דוני ואן דה ביק, מייסון גרינווד, מרקוס ראשפורד ואנטוני מרסיאל, שלא כל כך הרשימו. (השניים האחרונים אגב, הגיעו יחד לציון דרך מרשים – 250 הופעות במנצ'סטר יונייטד) במשך 90 דקות הפטישים עשו חיים קשים למארחת. השדים האדומים שלטו במשחק בצורה אבסולוטית, החזיקו בכדור 65% מהזמן והגיעו להרבה יותר מצבים מהפטישים, אך לא היו מספיק מסוכנים ובעטו רק שלוש פעמים למסגרת לאורך כל המשחק.

דייויד מויס, אולה גונאר סולשיאר | Matthew Peters/Manchester United via Getty Images

סולשיאר העלה את הכוכבים מהספסל במטרה לסגור את המשחק, אך לא הצליח לעשות זאת בזמן החוקי והשופט שרק להארכה אחרי 90 דקות. בדקה ה-97, הגיע סוף סוף השער שיונייטד חיכתה לו. סקוט מקטומיניי המשיך להציג את כושר ההבקעה המפתיע שלו העונה. הקשר האחורי הצטרף נהדר מהקישור האחורי, התגנב לרחבה והסתער על כדור עומק עם בעיטה חזקה ושטוחה לפינה הימנית שלא השאירה לפאבינסקי שום סיכוי. 0:1 קשה ליונייטד אחרי 120 דקות, בדרך לרבע גמר הגביע האנגלי.

צפו: ברנלי – בורנמות' 2:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי