קלופ הגן על אליסון, לסטר מצהירה על רצון לנקום בליברפול

אחרי ההשפלה נגד מנצ'סטר סיטי, מנג'ר המייטירדס הבהיר: "אף אחד לא ביקר אותו, כולנו יודעים עד כמה הוא טוב". קבאק עשוי לפתוח במקום פאביניו (שבת, 14:15 בספורט2), מנגד וארדי יחזור להרכב ומדיסון נזכר ב-4:0

קבוצות: לסטר ליברפול
(גודל טקסט)

המחזור ה-24 בפרמיירליג מספק שבת גדולה במיוחד. ב-19:30 תארח מנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה את טוטנהאם של מוריניו (ישיר בספורט2), אבל המשחק שיוציא לדרך את המחזור יהיה מסקרן לא פחות – לסטר השלישית בטבלה תארח את האלופה ליברפול שבמקום הרביעי (החל מ-14:15, ישיר בספורט2).

נתחיל עם האורחת, שבמשחקה האחרון חטפה רביעייה משפילה באנפילד ממנצ'סטר סיטי ורשמה הפסד בית שלישי ברציפות ואפשר לומר שהרימה ידיים בכל הנוגע למאבק האליפות. החבורה של יורגן קלופ כבר במרחק 10 נקודות מהפסגה (ולמנצ'סטר סיטי עוד משחק חסר), אבל היא תצטרך להתעורר ומהר לפני שגם הקרב על הטופ 4 ייראה כמו משימה בלתי אפשרית עבורה.

המייטירדס כרגע במקום הרביעי עם 40 נקודות, אבל לצ'לסי ולווסטהאם שדולקות אחריה יש רק נקודה אחת פחות, אברטון השביעית עם 37 נקודות ושני משחקים חסרים וגם טוטנהאם ואסטון וילה אורבות עם 36 ו-35 נקודות בהתאמה וגם להן משחקים חסרים.

שחקני ליברפול | Laurence Griffiths/Getty Images

הדברים תקפים גם לגבי לסטר, המדורגת שלישית שלזכותה 43 נקודות לאחר 23 משחקים, אולם השועלים יגיעו למפגש ללא המגן ג'יימס ג'סטין שנפצע ב-0:1 על ברייטון בגביע באמצע השבוע וקיים חשש שהוא סובל מקרע ברצועות ומכאן שלא ישוב לשחק העונה. לעומת המגן שלא החמיץ אפילו דקת משחק אחת העונה, ג'יימי וארדי שב לכשירות לאחר ניתוח בקע והוא יפתח בהרכב של ברנדן רוג'רס.

קלופ אישר במסיבת העיתונאים שפאביניו סובל מפגיעה בשריר ולא ייכלל בסגל, כך שנראה כי הופעת בכורה יערוך הבלם אוזאן קבאק שנרכש משאלקה ביום האחרון של חלון ההעברות. "היה לנו שבוע להתאמן ללא משחק ובשבת אנחנו צריכים להוכיח שאנחנו מוכנים למשחק. אנחנו נמצאים בסיטואציה לא פשוטה, אבל אנחנו נמצאים בה כולנו יחד".

קלופ גם סיפר כי שוחח עם אליסון, שהיה אשם בשני שערים ב-4:1 המביך למנצ'סטר סיטי: "זה נדיר ששחקן כמו אליסון מבצע טעויות כאלה, במיוחד שתי טעויות במשחק אחד, אבל זה קורה ואין לנו ביקורת או דבר רע לומר עליו, לא לי ולא לשחקנים. כולנו יודעים עד כמה הוא טוב".

אליסון. קלופ והשחקנים מאחוריו | Simon Stacpoole/Offside/Offside via Getty Images

על המשחק אמר המנג'ר: "אני לא יכול לכבד את רוג'רס יותר ממה שאני מכבד אותו, הוא עושה שם עבודה נפלאה ולמרות שהם סבלו מפציעות הם עדיין בצמרת הגבוהה. יש ללסטר שחקנים מעולים כמו וארדי, שזו תהיה משימה לא פשוטה לעצור אותו, וגם בארנס שחקן יוצא מן הכלל".

ג'יימס מדיסון, מכוכבי לסטר שנמצא בכושר מעולה בשבועות האחרונים, נזכר לפני המשחק ב-4:0 שניצחה ליברפול בלסטר בשנה שעברה והבהיר שהוא חושק בנקמה: "אני שומע אנשים שמדברים על כך שזו תקופה טובה לפגוש את ליברפול, אבל זו עדיין קבוצה פנטסטית. זה נחמד לפגוש קבוצה כזו ואנחנו ננסה להחזיר על התוצאה בשנה שעברה. המשחק אז המחיש את האיכות בין הקבוצות ואת העובדה שהם סיימו כאלופים, אבל עברנו מאז הרבה".

מדיסון ובארנס. הובילו את לסטר ללא וארדי | BEN STANSALL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי