קלופ הרים ידיים במאבק האליפות: "לא יכולים להדביק את הפער מסיטי"

מנג'ר ליברפול השלים עם העובדה שקבוצתו כבר לא תזכה בתואר העונה ויתמקד במאבק על הטופ 4: "אנחנו לא טיפשים ומבינים את מצבנו". למרות ששני בלמים חתמו בינואר, מועמד לעונה הבאה הוזכר

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

עד לפני מספר שבועות עוד היה נראה שצפוי לנו קרב ראש-בראש בין ליברפול למנצ'סטר סיטי על האליפות, אבל אתמול (שבת) קיבלנו הוכחה נוספת לכך שבעוד פפ גווארדיולה ושחקניו דוהרים לעבר אליפות שלישית בארבע השנים, ספק גדול אם המייטירדס יצליחו להחזיק מעמד בין ארבע הראשונות.

עד הדקה ה-77 ליברפול עוד הוליכה 0:1 על לסטר משער של מוחמד סלאח והיה נראה שתשוב למסלול הניצחונות אחרי שני הפסדים רצופים, כולל 4:1 משפיל נגד מנצ'סטר סיטי שהיה הפסד בית שלישי רצוף של האלופה, אבל אז ג'יימס מדיסון כבש ממצב נייח, בדקה ה-81 טעות חמורה נוספת של אליסון סידרה לג'יימי וארדי את אחד השערים הקלים בקריירה שלו והארווי בארנס העניש בדקה ה-85 וקבע 1:3 גדול ללסטר, שעלתה זמנית למקום השני ופתחה פער של שש נקודות מליברפול הרביעית.

ב"ליברפול אקו" כבר התחילו לנתח את מצבה של ליברפול לאחר 24 מחזורים בפרמיירליג וטענו כי במועדון חוששים לאבד את המקום בליגת האלופות בעונה הבאה, בעיקר לאור העובדה שזה יעלה להם בכ-150 מיליון ליש"ט – מה שגם עלול להוביל לקיץ נוסף עם רכש מינימלי.

יורגן קלופ עם מוחמד סלאח | Andrew Powell/Liverpool FC via Getty Images

אם בשבוע שעבר התעמת יורגן קלופ עם שליח ספורט1 ששאל אותו על מאבק האליפות רגע אחרי ההפסד לסיטי, אתמול הוא כבר נשמע הרבה יותר ברור באשר למאבק על אליפות נוספת: "אני לא חושב שאנחנו יכולים להדביק את הפער, זו האמת. בחלקים נרחבים של המשחק היינו טובים יותר, אבל צריך לנצח משחקים ולהימנע מטעויות גדולות ולא ברורות כמו שאנחנו מבצעים. אנחנו לא טיפשים ומבינים את מצבנו, גם לשער המוזר שספגנו ולשוויון שהיה ספק מנבדל הייתה השפעה עלינו".

אליסון הציג מופע אימים בשבוע שעבר נגד סיטי וגם אתמול היה חתום על אחד השערים שספגה ליברפול, אבל גם בלם הרכש אוזאן קבאק ביצע טעות ענקית יחד עם השוער ולא ירצה לזכור את הבכורה שלו באדום. ב"מירור" אף נטען שלמרות החתמת קבאק ובן דייויס בינואר, קלופ מחפש בלם לעונה הבאה וסימן את גלייסון ברמר מטורינו, ברזילאי בן 23.

ביום שלישי תפגוש ליברפול את לייפציג בשמינית גמר ליגת האלופות, משחק בו יקווה קלופ לראות על כר הדשא את פאביניו שאתמול נעדר עקב פציעה. מי שלא אמור לשחק הוא ג'יימס מילנר, שנפצע אתמול בהמסטרינג והוחלף כבר בפתיחה.

אליסון מאוכזב | Paul Ellis/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי