ורנר: "עוזר לי שמישהו צורח עליי בגרמנית". ולמה קפה פתח בשער?

חלוץ צ'לסי קטע בצורת נוראית של 1,000 דקות ללא שער ב-0:2 על ניוקאסל והחמיא למאמנו החדש ובן ארצו, תומאס טוכל. המאמן הסביר את ההחלטה המפתיע לעלות עם הספרדי במקום מנדי, וגם: הנתונים המפתיעים של ז'ירו

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

מאז שתומאס טוכל מונה למאמן צ'לסי, אי אפשר להסתיר את העובדה שהקבוצה הפכה להיות הרבה יותר יעילה. עדיין לא מבריקה, אבל בהחלט יעילה. אתמול (שני) הבלוז גברו 0:2 על ניוקאסל וחלפו בטבלה על פני ווסטהאם וליברפול בדרך למקום הרביעי – המקום בו הם רוצים להיות בסיום העונה, לכל הפחות כמובן.

זה היה הניצחון הרביעי ברציפות של צ'לסי בפרמיירליג במשחק הליגה החמישי תחת טוכל, שעדיין בלתי מנוצח. הוא קטף 13 נקודות מתוך 15 אפשריות, ורק מאוריציו סארי וז'וזה מוריניו הצליחו לצבור יותר נקודות ממנו בחמשת משחקיהם הראשונים על הקווים של הבלוז – 15 נק' כל אחד.

כמו כן, בחמשת המשחקים תחת טוכל צ'לסי ספגה שער אחד בלבד. זהו מספר השערים הנמוך ביותר שספג מאמן אי פעם בחמשת משחקיו הראשונים בפרמיירליג, בצוותא עם ז'וזה מוריניו שעשה זאת גם הוא בצ'לסי, ופיטר טיילור שעשה זאת בלסטר סיטי.

אנגולו קאנטה, תומאס טוכל, קפה אריסבלאגה | PAUL CHILDS/POOL/AFP via Getty Images

אגב, טוכל באופן מפתיע העדיף לפתוח אתמול עם קפה אריסלבאגה בשער על חשבונו של אדוארד מנדי. השוער הספרדי, שנמחק על ידי פרנק למפארד, עלה בהרכב גם במשחק הקודם, בגביע, והמשיך לקבל את הקרדיט בין הקורות. עם זאת, המאמן הגרמני הבהיר שמנדי הוא השוער הראשון.

"אנחנו צריכים את קפה חזק. החלטנו לתת לו עוד משחק בהרכב כדי שייכנס לקצב וכדי לתת לו לבנות את הביטחון העצמי, כי הוא היה טוב מאוד בגביע מול ברנלי", אמר טוכל. "מנדי הוא השוער הראשון שלנו, זה ברור. זה היה ברור לפני המשחק וזה נשאר ככה גם אחרי המשחק".

טימו ורנר, שהיה מצוין, כבש את השער השני של צ'לסי וסוף סוף שבר בצורת ארוכה. כמה ארוכה? 1,000 דקות בדיוק שהחלוץ לא מצא את הרשת בפרמיירליג. אתמול זה נגמר, וגם זה הגיע אחרי שתי החמצות. הוא כבש לראשונה מאז שפילד יונייטד בנובמבר, ורק אחרי 31 ניסיונות הבקעה מצא את הרשת. "זה עוזר לי שמישהו יכול לצרוח עליי בגרמנית", התלוצץ בסיום ורנר והתייחס לטוכל, המאמן ובן ארצו.

אגב, ורנר החל גם את המהלך שהוביל לשער הראשון במשחק, של אוליבייה ז'ירו. החלוץ הצרפתי הפך לשחקן ה-17 בתולדות הפרמיירליג שעורך 100 הופעות כמחליף. בנוסף, זה היה שערו ה-21 בליגה האנגלית שהוא עולה מהספסל. רק ג'רמיין דפו עשה זאת יותר – 24 פעמים.

אוליבייה ז'ירו | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי