חסר תקדים: המספרים המדהימים של מנצ'סטר סיטי ופפ גווארדיולה

המאמן הספרדי שבר את שיאו של מוריניו והפך למהיר ביותר להגיע ל-200 ניצחונות בקבוצה אנגלית. לינגארד שבר את הבצורת, דה בריינה השתווה לקיין

(גודל טקסט)

הקבוצה החמה באירופה, מנצ'סטר סיטי, נשארה מושלמת ב-2021 וניצחה היום (שבת) את ווסטהאם יונייטד באתיחאד. היא הגיעה ל-20 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, כשעל הדרך, היא מגדילה את הפער ממנצ'סטר יונייטד ל-13 נקודות ודוהרת לאליפות.

בתקופתו של פפ גווארדיולה, מנצ'סטר סיטי רכשה שחקנים ב-550 מיליון ליש"ט. בתקופה הזו סיטי זכתה בשתי אליפויות (בדרך לשלישית), שלוש פעמים בגביע הליגה, פעמיים במגן הקהילה ופעם אחת בגביע האנגלי. מנצ'סטר יונייטד רכשה שחקנים בסך 500 מיליון ליש"ט באותה תקופה, וזכתה בגביע ליגה אחד ובליגה האירופית.

בתחילת המשחק, השחקנים שישבו על ספסל סיטי היו שווים קרוב ל-500 מיליון דולר.

פפ גווארדיולה השיג היום את הניצחון ה-200 שלו כמאמן מנצ'סטר סיטי. הוא עשה את ב-273 משחקים, ובכך שבר את שיאו של ז'וזה מוריניו והפך למאמן המהיר ביותר שמגיע ל-200 ניצחונות עם קבוצה אנגלית. אגדה.

גווארדיולה הגיע לעוד ציון דרך היסטורי, כשרשם את הניצחון ה-500 שלו בכל המסגרות כמאמן. 179 ניצחונות בברצלונה, 121 בבאיירן מינכן ו-200 במנצ'סטר סיטי.

מנצ'סטר סיטי ב-20 המשחקים האחרונים: 51 שערי זכות, 7 שערי חובה.

אף שחקן הגנה בפרמיירליג לא כבש יותר שערים מג'ון סטונס העונה בכל המסגרות. הבלם כבש היום את שערו הרביעי העונה, כולם נכבשו ב-2021.

מנצ'סטר סיטי לא הפסידה 27 משחקים ברציפות. זהו הרצף השני באורכו בהיסטוריה של המועדון, הרצף הקודם עמד על 28 משחקים ב-2017, גם אז, תחת פפ גווארדיולה.

עברו 97 ימים מההפסד האחרון שלה, אז נכנעה 2:0 לטוטנהאם. ב-30 המשחקים האחרונים סיטי הפסידה רק פעם אחת.

קווין דה בריינה בישל את השער ה-11 שלו העונה בפרמיירליג והשתווה להארי קיין.

עד היום, ג'סי לינגארד שיחק 9 פעמים נגד מנצ'סטר סיטי ולא הצליח להבקיע או לבשל. היום הוא השיג את הבישול הראשון שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי