נוגעת בטופ 4: אברטון ניצחה 0:1 את סאות'המפטון

הטופיז חיברו ניצחון שני ברציפות בזכות שער של רישארליסון ואם ינצחו במשחק החסר יוכלו לטפס אל המקום הרביעי, אשר מוביל לליגת האלופות בסיום העונה. הקדושים רשמו הפסד שמיני בתשעת המשחקים האחרונים

(גודל טקסט)

המחזור ה-62 בפרמיירליג ננעל הערב עם משחק בודד, כאשר אברטון אירחה בגודיסון פארק את סאות'המפטון, רשמה 0:1 יקר וחיברה ניצחון שני ברציפות. הטופיז של קרלו אנצ'לוטי נמצאים כעת במקום השביעי בטבלת הליגה האנגלית, אך לחלוטין נוגעים במקום הרביעי. במאזנם 43 נקודות ומשחק חסר ביחס לליברפול, צ'לסי ו-ווסטהאם שנמצאות מעליהם. אם ינצחו במשחק ההשלמה, יוכלו לטפס אל המקום הרביעי, אשר כמובן מוביל לליגת האלופות בסיום העונה.

ומה קורה בגזרת 'הקדושים'? ההתרסקות שלהם לא עוצרת. זה היה משחק הליגה התשיעי ברציפות של הקבוצה ללא ניצחון, כאשר מתוך תשעת המשחקים האלה, סאות'המפטון רשמה שמונה הפסדים, כולל ה-9:0 הזכור למנצ'סטר יונייטד. כרגע הם נמצאים במקום ה-14 עם 30 נקודות, שבע מעל הקו האדום, ורק פתיחת העונה הטובה מונעת מהם כרגע לקחת חלק במאבקי התחתית.

צריך להגיד, לא נרשמו יותר מדי מצבים במשחק. אברטון הייתה עדיפה, בזמן שסאות'המפטון מצאה את המסגרת פעם אחת בלבד לאורך כל 90 הדקות. גם הטופיז התקשו להגיע למסגרת, וגם הם מצאו אותה פעם אחת בלבד – ופעם הזאת גם כבשו. זה קרה כבר בדקה התשיעית, כאשר גילפי סיגורדסון הכניס כדור עומק לרישארליסון, הברזילאי חלף על פני השוער פרייזר פורסטר וגלגל לרשת. היתרון המוקדם הזה החזיק עד לסיום, ואנצ'לוטי צבר שלוש נקודות חשובות מאוד. בדקה ה-90 ג'ורדן פיקפורד, שוער אברטון, סיפק עצירה גדולה ומנע דרמה.

שחקני אברטון חוגגים | Clive Brunskill/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי