שבת בפרמיירליג: ארסנל תתארח בברנלי, לסטר תשוב למקום השני?

התותחנים יקוו להמשיך במומנטום ולעשות צעד משמעותי נוסף לעבר הקרבות על הכרטיסים לאירופה, ארטטה צפוי להשיב את אובמיאנג להרכב. וגם: השועלים פצועים וחבולים, איך יקוו לנצח בברייטון ולעקוף את מנצ'סטר יונייטד

(גודל טקסט)

שבוע עמוס מאוד של פרמיירליג מאחורינו וכבר מחר (שבת) ייצא לדרך מחזור חדש בליגה הטובה בעולם, המחזור ה-27. בשבעת ייערכו ארבעה משחקים ובמוקד שני מפגשים מסקרנים: ברנלי תנסה להתאושש מהתבוסה לטוטנהאם כשתארח את ארסנל ובערב תארח ברייטון את לסטר הפצועה והחבולה.

ברנלי – ארסנל (החל מ-14:20 בספורט2)

ארסנל פגשה השבוע את לסטר בתזמון מושלם. המנג'ר מיקל ארטטה אמנם ביצע מספר שינויים מפתיעים בהרכב ובין השאר ספסל את בוקאיו סאקה ופייר אמריק אובמיאנג משיקולי רוטציה, אבל השועלים הגיעו ללא שני הכוכבים ג'יימס מדיסון והארווי בארנס, ג'יימי וארדי התקשה מאוד לבדו וזה הסתיים ב-1:3 גדול שהחזיר את התותחנים לעשירייה הראשונה ואולי גם לקרבות על כרטיס לאירופה.

יפתחו יחד מחר? אובמיאנג מחליף השבוע את לקאזט | Rui Vieira – Pool/Getty Images

בדומה לארסנל, גם ברנלי פגשה השבוע את לסטר והשכילה לקחת ממנה נקודה ב-1:1 ביתי. ברנלי ללא ניצחון בארבעת המשחקים האחרונים ובתחילת השבוע היא הושפלה 4:0 על ידי טוטנהאם, משחק בו הייתה יכולה לצאת עם תוצאה קשה עוד יותר, אך בכל זאת סיימה בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים עם נקודה. האדום כבר במרחק שש נקודות בלבד ולברייטון וניוקאסל שצמודות אליה במקומות 16 ו-17 עוד יש משחק חסר להשלים, כך שהחבורה של שון דייץ' לא יכולה להרשות לעצמה הפסד ביתי והיא תנסה להפתיע את ארסנל, שלמרות מפגשים מול אולימפיאקוס ביום חמישי ודרבי נגד טוטנהאם בראשון הבא (14.3) כבר צפויה לעלות בהרכב החזק ביותר.

ברייטון – לסטר (החל מ-21:50 בספורט2)

גם ברייטון ללא ניצחון כבר ארבעה מחזורים רצופים, אבל בשני המשחקים האחרונים הפסידה לקריסטל פאלאס ולווסט ברומיץ' והסתבכה כהוגן בתחתית. המרחק מהקו האדום כבר עומד על שלוש נקודות בלבד ולמרות שלפולהאם משחק עודף, לשחפים בין השאר עוד מצפים העונה משחקים מול המנצ'סטריות, צ'לסי וארסנל וכל נקודה קריטית.

השאלה היא אם הם יצליחו לעשות זאת מול לסטר, שהודחה מהליגה האירופית על ידי סלביה פראג לפני כעשרה ימים ולאחר מכן הפסידה לארסנל, מעדה מול ברנלי ואיבדה את הארווי בארנס וג'יימס מדיסון לשבועות הקרובים. בנוסף, גם הבלם ג'וני אוואנס נפגע בתחילת השבוע ולא צפוי להיכלל בסגל של ברנדן רוג'רס, שיוכל לחזור למקום השני אם ינצח ומנצ'סטר יונייטד לא תנצח בדרבי את המוליכה והאלופה שבדרך מנצ'סטר סיטי בדרבי שייערך ביום ראשון.

ברנדן רוג'רס וג'יימי וארדי | Peter Powell/PA Images via Getty Images

משחקים נוספים: שפילד יונייטד – סאות'המפטון (17:00 בספורט2), אסטון וילה וולבס (19:30 בספורט2).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי