פודן: "לא צללתי". פפ: "זה בלתי נתפס, אני לא מבין מה קורה פה"

סיטי הביסה את סאות'המפטון 2:5 וחזרה למסלול הניצחונות, אך המאמן יצא נגד ה-VAR לאחר שלא נשרק פנדל לזכות קבוצתו: "יום אחד אולי יסבירו לנו את ההחלטה". הקשר האנגלי בטוח: "היה פנדל ב-100%"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי התאוששה מההפסד הצורם בדרבי עם 2:5 גדול על סאות'המפטון ועשתה צעד ראשון בדרך אולי לרצף ניצחונות מרשים נוסף, אך המנג'ר פפ גווארדיולה ביקר בסיום בחריפות את ה-VAR. "זה בלתי נתפס מבחינתי, פשוט מדהים שהפנדל הזה לא נשרק", אמר הספרדי.

במהלך המחצית הראשונה פיל פודן הוכשל ברחבה על ידי שער סאות'המפטון אלכס מקארת'י, אולם השופט ג'ונתן מוס לא שרק לכדור עונשין מ-11 מטר וגם בדיקה קצרה במערכת ה-VAR לא הובילה לשינוי ההחלטה. "אני לא צוללן אלא שחקן הגון, היה פנדל ב-100%", הבהיר בסיום פודן.

פפ המשיך: "השופט והקוון לא ראו? מובן. אבל מה עם ה-VAR? אלוהים. אולי יום אחד יסבירו לנו מה קורה פה, כי אני באמת לא מבין כבר. זה מדהים שבמשך ארבע שנים וחצי זכינו בהכל בעצמנו, אף אחד לא נתן לנו כלום. שופטים הם מקצוענים ועליהם לעשות את העבודה שלהם כמו שצריך".

פודן שרשם שני בישולים הוסיף: "היא באמת חשוב עבורנו לחזור למסלול הניצחונות. זה היה ממש לא נחמד להפסיד בדרבי, אבל הפשלנו שרוולים וחזרנו לעצמנו. הרגשתי שסאות'המפטון התחילה את המשחק ממש טוב עם הלחץ הגבוה שלה וזה הקשה שלנו מאוד. היא ראויה למחמאות".

סיטי, שפתחה באופן זמני פער של 14 נקודות ממנצ'סטר יונייטד, כבשה לפחות חמישה שערים במשחק אחד בפעם ה-23 בפרמיירליג מאז שפפ גווארדיולה מונה למנג'ר הקבוצה בתחילת עונת 2016/17 – לפחות 12 פעמים יותר מהבאות אחריה (ליברפו וטוטנהאם, 11 פעמים כל אחת).

אילקאיי גונדואן חזר להרכב, כבש את השער השלישי במשחק והפך לשחקן הראשון בפרמיירליג שהגיע לכמות דו ספרתית של גולים ב-2021 (10). ומה עם קווין דה בריינה? הבלגי כבש צמד ראשון העונה בליגה והגיע ל-40 שערי פרמיירליג בקריירה – אחד יותר מאשר לרוי קין האגדי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי