ראשון באנגליה: צ'לסי, יונייטד ולסטר מחפשות כרטיס לוומבלי

ברבע גמר הגביע האנגלי, השועלים יארחו את השדים האדומים למפגש גדול על המקום בין ארבע האחרונות. עוד לפני כן הבלוז יתמודדו נגד שפילד יונייטד. במסגרת הליגה, משחקי חוץ קשים לארסנל ולטוטנהאם

(גודל טקסט)

רגע לפני היציאה לפגרת הנבחרות, באנגליה יסתיים מחר (ראשון) שלב רבע גמר הגביע, כשחלק מהקבוצות הבכירות יקוו להבטיח את מקומן בין ארבע האחרונות. לסטר תארח את מנצ'סטר יונייטד ותנסה לגבור עליה לאחר 13 מפגשים רצופים. צ'לסי שמגיעה לאחר הניצחון המרשים בליגת האלופות, תפגוש את נועלת הטבלה, שפילד יונייטד. בליגה, ארסנל תתארח לדרבי לונדוני אצל ווסטהאם, בעוד טוטנהאם  תצא למשחק חוץ אצל אסטון וילה.

לסטר – מנצ'סטר יונייטד (18:50, ספורט2)

אצטדיון קינג פאוור יפגיש את השנייה והשלישית בטבלת הליגה, אך הפעם מדובר בקרב על כרטיס לחצי גמר הגביע שייערך בוומבלי. השדים האדומים מגיעים למפגש במצב רוח מעודד לאחר הניצחון על מילאן בשמינית גמר הליגה האירופית, ולאחר שהוגרלה מול גרנאדה הספרדית ברבע גמר המפעל. כובש שער הניצחון פול פוגבה עדיין לא יכול להשלים 90 דקות, אך נדמה כי הפעם, בניגוד לחמישי, הוא לא ישולב מהספסל אלא יפתח בהרכב. בהתקפה, טרם ידוע אם מרקוס ראשפורד, אדיסון קבאני ואנתוני מרסיאל יהיו כשירים, כך שהציפייה היא שגם מחר מייסון גרינווד יפתח בחוד. גם אצל השועלים יש חיסורים בהתקפה, כשג'יימס מאדיסון והארווי בארנס ייעדרו. קלצ'י איהנאצ'ו, שכבש חמישה שערים בשלושת המשחקים האחרונים, צפוי לפתוח לצד ג'יימי וארדי בחוד.

פול פוגבה חוגג | Jonathan Moscrop/Getty Images

צ'לסי- שפילד יונייטד (15:20, ספורט2)

37 נקודות מבדילות בטבלת הליגה בין שתי הקבוצות, אך לגביע חוקים משלו, ושפילד יונייטד תקווה לחולל סנסציה בסטמפורד ברידג'. צ'לסי, שלא הפסידה מאז מינויו של טוכל למאמן הקבוצה, תגיע למפגש כפייבוריטית ברורה. בחוליית ההגנה, טיאגו סילבה ימשיך להיעדר, אנדראס כריסטנסן בספק עקב מחלה. בקישור צפויים לפתוח ג'ורג'יניו ומייסון מאונט, שנעדרו מהניצחון על אתלטיקו מדריד בליגת האלופות עקב צהובים. מנגד, שפילד תתייצב למשחקה השני מאז פיטורי המאמן כריס ויילדר, כאשר המשחק הראשון נגמר בתבוסה – 5:0 מול לסטר. לקבוצה סיכויים קלושים לשרוד בליגה הבכירה, אז הם ינסו להמתיק את העונה הקשה דרך הגביע.

תומאס טוכל | Lee Smith/PA Images via Getty Images

ווסטהאם – ארסנל (17:00, ספורט2)

התותחנים, שנמצאים כעת במקום העשירי, רוצים לצבור מומנטום לקראת רגעי ההכרעה של העונה, וניצחון על ווסטהאם החמישית בטבלה, עשוי להיות קריטי במאבק על הכרטיסים לאירופה. אצל התותחנים, וויליאן ובוקאיו סאקה בספק למשחק, אך העובדה שהאחרון קיבל זימון לנבחרת אנגליה מלמדת כי הוא עשוי להיות כשיר. בחוד, טרם הוחלט אם אלכסנדר לקאזט, שפתח במחזור שעבר נגד טוטנהאם, יחזור להרכב על חשבונו של פייר אמריק אובמיאנג שפתח בחמישי מול אולימפיאקוס. אצל ווסטהאם, ג'סי לינגארד יחזור ל-11 לאחר שנעדר מהמשחק מול הקבוצה ממנה הושאל לפטישים, מנצ'סטר יונייטד. 

תומאס טוכל | NEIL HALL/POOL/AFP via Getty Images

אסטון וילה – טוטנהאם (21:20, ספורט 2)

הספרס יגיעו בראשון לווילה פארק לאחר שבוע נוראי שהחל בהפסד בדרבי נגד ארסנל ונמשך בהדחה משפילה מאירופה בידי דינמו זאגרב. מהמשחק ייעדרו יונג מין סון שנפצע בדרבי ואריק לאמלה שהורחק באותו משחק. בהעדרם, גארת' בייל, דלה עלי ולוקאס מורה צפויים לפתוח מאחורי הארי קיין. מנגד, המארחת צפויה להגיע למשחק ללא כוכב הקבוצה, ג'ק גריליש, לאחר שהמאמן דין סמית' אישר כי הקפטן עדיין לא חזר להתאמן עם הקבוצה.

ז'וזה מוריניו | NEIL HALL/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי