השיחות עם סטרלינג נעצרו: מהן התכניות של מנצ'סטר סיטי?

קשר הכנף דרש לשדרג את שכרו ל-320 אלף ליש"ט בשבוע. בבריטניה טוענים כי כרגע בראש סדר העדיפויות הארכת חוזיהם של הקפטן דה בריינה ("עניין של זמן" לפי רומאנו) ופרננדיניו. ומה עם אגוארו?

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי מוליכה בביטחה את הליגה האנגלית בפער עצום של 14 נקודות על פני מנצ'סטר יונייטד, ממתינה למשחקי חצי גמר הגביע האנגלי וכן גמר גביע הליגה וחולמת לזכות לראשונה בתולדותיה בליגת האלופות. רגעי ההכרעה של העונה ממש מעבר לפינה ובינתיים יש לא מעט סימני שאלה לגבי איך תיראה הקבוצה של פפ גווארדיולה בשנה הבאה. באנגליה ניסו לעשות סדר בדברים.

במועדון תכננו להאריך את חוזהו של ראחים סטרלינג שמרוויח כעת 275 אלף ליש"ט בשבוע ודרש שדרוג בשכרו ל-320 אלף ליש"ט בשבוע, אולם לפי "סאן" הבריטי, בסיטי הקפיאו כרכע את השיחות איתו. סטרלינג נפרד מסוכנו איידי וורד בחודש ינואר, אותו סוכן שליווה אותו מאז שהיה נער וטרם מינה נציג במקומו. סטרלינג הוא מלך שערי הקבוצה העונה עם 13 שערים כשאשתקד רשם את עונת השיא שלו עם 31 כיבושים.

בדיווח נטען כי בסיטי הפנו את תשומת לבם לטפל בהארכת חוזה של שלושה שחקנים אחרים לעת עתה – הקפטן קווין דה בריינה שחתום עד 2023 וכן סרחיו אגוארו (כבר קושר לברצלונה) ופרננדיניו שמסיימים את חוזיהם בקיץ הקרוב. למרות הנאמר, אין רמז לעזיבתו של האנגלי.

קווין דה בריינה | PAUL ELLIS/POOL/AFP via Getty Images

דה בריינה, המשתכר הבכיר בקבוצה, אמור לחתום בקרוב עד 2026. מדברים על כך זמן רב ונראה כי הבלגי יחתום רשמית בקרוב. "במועדון משוכנעים שהוא יחתום, זה רק עניין של זמן. הוא נשאר, אין שאלה בכלל", דיווח האיטלקי פבריציו רומאנו. לבלגי שבעה שערים ו-16 שערים ב-31 הופעות העונה.

לגבי אגוארו, מלך שערי המועדון בכל הזמנים, שהצטרף ב-2011, רומאנו טוען כי החלוץ שחווה עונה קשה (כבש שער אחד בלבד) יחליט על עתידו בשבועות הקרובים. לפי "סאן", סיטי לא מוכנה להמשיך בתנאים הנוכחיים – שכרו עומד על 230 אלף ליש"ט לשבוע בזמן שהוא סובל מפציעות חוזרות ונשנות. ומה קורה עם פרננדיניו? הברזילאי שבחודש מאי יהיה בן 36, לא בטוח אם ימשיך לשחק אך בינתיים דחה את הטענות שהוא יצטרף לצוות של פפ בעונה הבאה.

אגוארו. ימשיך בסיטי? | PAUL ELLIS/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי