דיווח: צ'לסי מובילה במרוץ להחתמת סרחיו אגוארו

קורט זומה, סרחיו אגוארו | ANDY RAIN/POOL/AFP via Getty Images

ב"דיילי מייל" טוענים כי הארגנטינאי, שיעזוב את מנצ'סטר סיטי בסיום העונה, מעוניין להישאר באנגליה והבלוז שרוצים לצרפו מחפשים חלוץ חדש. מנצ'סטר יונייטד לא בתמונה

(גודל טקסט)

כנראה שעוד הרבה זמן נשמע דיווחים שונים בנוגע לעתידו של סרחיו אגוארו. כזכור, ביום שני האחרון מנצ'סטר סיטי הודיעה רשמית כי מלך שערי המועדון בכל הזמנים יעזוב את הקבוצה בתום בעונה, אחרי שיסיים את חוזהו, ואחרי עשר עונות במדי הסיטיזנס ילבש חולצה אחרת.

ברצלונה, פריז סן ז'רמן, יובנטוס ואינטר, על פי הדיווחים, נחשבו למועמדות המובילות לצרפו. גם שמה של צ'לסי הוזכר פעם אחר פעם, אך לא באופן רציני למדי, עד היום (שישי), כאשר דיווח שהתפרסם ב"דיילי מייל" הבריטי טוען כי הבלוז מובילים במרוץ להחתמת אגוארו.

על פי אותו פרסום ב"דיילי מייל", החלוץ הארגנטינאי בן ה-32, שפסל שלו יתנוסס מחוץ לאצטדיון של מנצ'סטר סיטי, מעדיף להמשיך לשחק באנגליה. צ'לסי, מבחינתה, רוצה לצרף עוד חלוץ בקיץ, שכן נראה שטימו ורנר עדיין מתקשה להסתגל לפרמיירליג מאז הצטרף בתחילת העונה.

סרחיו אגוארו | Marc Atkins/Getty Images

אגב, יש לציין כי כשאגוארו חתם במנצ'סטר סיטי ב-2011, צ'לסי נאבקה איתה על צירופו מאתלטיקו מדריד, אך לבסוף הסיטיזנס רכשו אותו תמורת 40 מיליון – והשאר היסטוריה, כשהחלוץ הפך לשחקן היסטורי ואחד מגדולי כדורגלני הפרמיירליג אי פעם.

בכדי להרגיע את אוהדי מנצ'סטר סיטי, אגוארו לא יצטרף למנצ'סטר יונייטד. השמועות על כביכול התעניינות של השדים בחלוץ נפוצו בצורה לא רצינית בימים האחרונים, אך בסביבתו של השחקן טוענים כי דבר כזה לא על הפרק. גם העיתונאי המוערך, פבריציו רומנו, טוען: "השמועות בנוגע ליונייטד הן 100% פייק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי