ברצלונה, פ.ס.ז', יובנטוס ואינטר: המאבק על סרחיו אגוארו מתחמם

סרחיו אגוארו | Manchester City FC/Manchester City FC via Getty Images

מנצ'סטר סיטי הודיעה רשמית על עזיבת החלוץ בסיום העונה, וחרושת השמועות כבר מתחילה לצוץ ברחבי אירופה. בספרד טוענים כי ארבע הקבוצות כבר החלו במגעים עם השחקן, גם צ'לסי הוזכרה כמעוניינת בשירותיו

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי בישרה אתמול (שני) רשמית – סרחיו אגוארו יעזוב את הקבוצה בסיום העונה אחרי עשר שנים. החלוץ, שהפך לאגדה במועדון ולמלך שעריו בכל הזמנים, יצטרך למצוא לעצמו יעד חדש, והוא יכול כבר עכשיו לחתום בכל קבוצה בה יחפוץ בחינם, אליה יצטרף בהעברה חופשית מיד לאחר סיום חוזהו בתום העונה הנוכחית.

בגיל 32, ברור לכולם שאגוארו נמצא בדעיכה. הארגנטינאי לא משחק באופן סדיר העונה בעקבות פציעות, מתקשה לשחזר את היכולת מהשנים הקודמות ורשם בסך הכל 454 דקות העונה ב-14 משחקים בכל המסגרות. למרות הכל, קבוצות ענק מעוניינות בו לקראת העונה הבאה, המאבק עליו הולך ומתחמם, וזה רק מוכיח כמה הערכה (מוצדקת) הוא מקבל על ימיו הגדולים. והוא בסך הכל בן 32, אם יצליח לשחק באופן תדיר מבלי להיפצע – כמובן שיש לו מה לתרום לכל קבוצה.

לא מעט קבוצות הוזכרו בפרסומים שונים ברחבי אירופה כמי שמתעניינות לצרף את אגוארו. אחת מהן היא צ'לסי, אך על פי דיווח בספרד יש כבר ארבעה מועדונים אחרים שפתחו בשיחות עם השחקן – ברצלונה, פריז סן ז'רמן, יובנטוס ואינטר.

סרחיו אגוארו | Gareth Copley/Getty Images

אם ליאו מסי ימשיך בבארסה, נראה כי זה המועדון אליו החלוץ הצטרף, על אף שדברים עוד כמובן עשויים להשתנות. אין ספק שחלוץ יכול לעזור לקטלונים, להם אין '9' אמיתי בסגל מאז עזיבת לואיס סוארס לאתלטיקו מדריד בתחילת העונה.

על פי ה'גאזטה דלו ספורט' האיטלקי, יובנטוס מחפשת חלוץ בקיץ ואגוארו הוא אחד מבין שני השמות המרכזיים בהם הגברת הזקנה מעוניינת. השני, אגב, הוא מויזה קן, שחקן פ.ס.ז', אשר גדל במועדון, פרץ בו ונמכר לאברטון בתחילת עונת 2019/20.

ומה עם אינטר? הנראזורי אמנם מחזיקים בשני חלוצי על כמו רומלו לוקאקו ולאוטרו מרטינס, אך כבר רבות דווח על כך שהמאמן אנטוניו קונטה מעוניין לצרף לעונה הבאה חלוץ בכיר יחסית כגיבוי לצמד. מלבד אגוארו, גם לואיס מוריאל מאטאלנטה מועמד.

סרחיו אגוארו, לאוטרו מרטינס | MAURO PIMENTEL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי