המהפכה בדרך: "צ'לסי תעמיד תשעה שחקנים למכירה בקיץ"

על פי דיווח ב"מירור" האנגלי, המנג'ר תומאס טוכל מעוניין לבצע שינויים רבים בסגל הקבוצה בחלון ההעברות הקרוב, במטרה לבנות קבוצה שתרוץ לאליפות כבר בעונה הבאה. רשימת המועמדים לעזיבה בפנים

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

מאז שמונה למנג'ר צ'לסי לפני קצת יותר מחודשיים, תומאס טוכל ללא ספק ביצע מהפכה בקבוצתו. השיא הגיע בשלב שמינית גמר ליגת האלופות בחודש שעבר, שם הבלוז גברו פעמיים על מוליכת הליגה הספרדית אתלטיקו מדריד והעפילו לרבע הגמר, שם הם יפגשו מחר (רביעי ב-22:00) את פורטו, אחרי 0:3 מרשים בסיכום שני המשחקים מול החבורה של דייגו סימאונה.

אך בשבת האחרונה צ'לסי חטפה השפלה ביתית במסגרת הפרמיירליג, כאשר הפסידה 5:2 לווסט ברומיץ' מתחתית הטבלה. לכן, לא מדובר בהפתעה כאשר ב"מירור" הבריטי דווח היום כי טוכל מתכנן שינויים נרחבים בסגל הקבוצה בקיץ הקרוב, כאשר לא פחות מתשעה שחקנים מובילים יועמדו למכירה.

יש לציין כי גם בחלון ההעברות בקיץ שעבר, צ'לסי הייתה מהמועדונים הפעילים ביותר באירופה כשהוציאה למעלה מ-200 מיליון פאונד על שחקנים חדשים, ביניהם טימו ורנר, קאי האברץ, חכים זייך ועוד. למרות זאת, הבעלים רומן אברמוביץ' רוצה לראות את קבוצתו מתחרה על אליפות אנגליה בשנים הקרובות, ולכן נחוש לבצע שינויים נוספים בסגל גם השנה, אולי במטרה לרוץ לתואר כבר בעונה הבאה.

קפה. אכזבה ענקית מהשוער הספרדי | Glyn Kirk/Pool via Getty Images

השם המאכזב ביותר הוא ללא ספק זה של קפה אריסבלאגה. השוער הספרדי, שעליו שילמו הבלוז 71 מיליון פאונד לאתלטיק בילבאו, לא נמצא בתוכניות של טוכל ובמועדון ינסו להשאילו, בעיקר בשל העובדה כי גם הם מבינים שיהיה קשה למצוא קבוצה שתהיה מוכנה לרכוש אותו עקב היכולת הרעה שהוא מציג בין הקורות.

שם נוסף שעל פי הדיווח צפוי לעזוב הוא תמי אברהם. החלוץ האנגלי לא זוכה לקרדיט מהמאמן הגרמני ושיחק תחתיו רק חמש פעמים, בהם השלים 90 דקות רק בשני מקרים. גם ז'ורז'יניו צפוי לסיים את דרכו בסטמפורד ברידג', כאשר הקשר האיטלקי נחוש לחזור למולדתו ואולי אף לקבוצתו הקודמת, נאפולי.

הבלם הגרמני אנטוניו רודיגר, שדווקא משחק ברוב המשחקים תחת טוכל, נמצא גם הוא ברשימת העוזבים, והוא ככל הנראה ייפרד מהבלוז לאחר שבלם אחר יחתום במועדון בקיץ. בנוסף אליהם, גם אמרסון לא ימשיך בעונה הבאה.

ויש גם את השחקנים ששייכים לצ'לסי, אך לא משחקים בה. ברשימה הזו ניתן למצוא ארבעה שמות, חלקם מעניינים במיוחד: פיקאיו טומורי, האנגלי הצעיר שמשחק כעת במילאן, מחוזר מאוד על ידי הרוסונרי שישמחו לממש עליו את האופציה ולרכוש אותו תמורת 25 מיליון פאונד. בנוסף לטומורי, גם רוס ברקלי (אסטון וילה), רובן לופטוס צ'יק (פולהאם) ומישי בטשוואי (קריסטל פאלאס) צפויים להימכר הקיץ.

תמי אברהם. לא נמצא בתוכניות של טוכל | Julian Finney/Getty Images
ז'ורז'יניו. הקשר האיטלקי צפוי לעזוב | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי