דה בריינה חתם במנצ'סטר סיטי עד 2025: "כאן אני מרגיש בבית"

אחרי חודשים של מו"מ, הבלגי האריך את ההתקשרות ואמור להשלים לפחות עשור במדים התכולים: "אני מציג את הכדורגל הכי טוב בקריירה ומרגיש שיש לי עוד המון לתת, אני וגווארדיולה מסתכלים על כדורגל בצורה זהה"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי גברה אתמול (שלישי) על בורוסיה דורטמונד בתוספת הזמן והשיגה 1:2 יקר לקראת הגומלין בשבוע הבא בגרמניה, לשם היא תגיע כפייבוריטית מובהקת בקרב על הכרטיס לחצי גמר ליגת האלופות, אבל כנראה שזה לא היה ההישג הכי משמעותי שלה השבוע.

הבוקר אישרו במועדון שקווין דה בריינה לא עוזב לשום מקום והודיעו רשמית על הארכת חוזהו עד 2025. מזה חודשים ארוכים, קרוב לשנה ליתר דיוק, שמתנהל מו"מ על הארכת חוזהו של דה בריינה וכעת הכריזו בסיטיזנס על הישארותו לפחות לעוד ארבע שנים, כך שהקשר שיחגוג בקיץ הקרוב את יום הולדתו ה-30 אמור להשלים עשור במועדון.

"אני לא יכול לראות יותר מאושר מזה. מאז שהצטרפתי ב-2015, אני מרגיש בבית במנצ'סטר סיטי", אמר דה בריינה לאתר הרשמי, "אני אוהב את האוהדים, המשפחה שלי התאקלמה במנצ'סטר והמשחק שלי השתפר. אני במועדון ששואף להישגים ונותן לי את כל מה שאני צריך כדי למקסם את היכולות שלי. אני מציג את הכדורגל הכי טוב בקריירה שלי ומרגיש שיש לי עוד המון לתת וגם אני ופפ גווארדיולה מסתכלים על כדורגל בצורה זהה וזה מאוד חשוב להיות במערכת יחסים כזו טובה עם המנג'ר".

קווין דה בריינה | האתר הרשמי של מנצ'סטר סיטי

דה בריינה סבל העונה מפציעה שהשביתה אותו מספר שבועות, אך למרות זאת לזכותו שמונה שערים ו-16 בישולים ב-33 משחקים בכל המסגרות. בסך הכל מאז שהגיע מוולפסבורג ב-2015, רשם 255 הופעות (176 בליגה), כבש 65 שערים ובישל 105. הוא נבחר לשחקן העונה באנגליה ב-2019/20 (למרות האליפות של ליברפול) ושבר שיא של 20 בישולים בעונה אחת בליגה. למעט ליגת האלופות, הוא זכה בכל תואר אפשרי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי