טוטנהאם חוששת שקיין יחמיץ את הגמר, מוריניו ענה לפוגבה

החלוץ כבש צמד ב-2:2 נגד אברטון, אבל כשבוע לפני המפגש מול מנצ'סטר סיטי הוא נטש את כר הדשא והתרנגולים מקווים שלא יפספס הזדמנות לזכות בתואר ראשון בקריירה. וגם: מה השיב "המיוחד" על דברי קשר יונייטד?

(גודל טקסט)

זכינו לראות משחק נפלא אתמול (שישי) בגודיסון פארק בליברפול בין אברטון לטוטנהאם, אבל הוא הסתיים ב-2:2 ששתי הקבוצות יגדירו כפספוס ענק.

אברטון ספגה משתי טעויות בהגנה ורשמה משחק שישי ברציפות ללא ניצחון, טוטנהאם רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון וגרוע מכל ראתה את הארי קיין נוטש את כר הדשא עם פציעה בתוספת הזמן. מעל הכל, שתיהן נותרו במקומות 7 ו-8 ועלולות למצוא את עצמן בפיגור משמעותי מהטופ 4 עד תום המחזור ה-32.

קיין העלה אתמול את מאזנו ל-21 שערים העונה והגדיל את הפער ממוחמד סלאח בטבלת מלך השערים, כידוע החלוץ של טוטנהאם הוא גם מלך הבישולים בליגה עם 13, אבל קיים כעת חשש שהוא ייעדר תקופה לאחר שנפגע בתוספת הזמן של המשחק והוחלף. ספק גדול אם החלוץ ישותף ביום רביעי מול טוטנהאם, לאור העובדה שביום ראשון הבא יפגשו התרנגולים את מנצ'סטר סיטי בגמר גביע הליגה – משחק בו ינסה קיין לזכות בתואר ראשון בקריירה. רק אתמול, בזכות הצמד, עקף קיין את רובי פאולר עם 164 שערי פרמיירליג והוא כעת השחקן שכבש הכי הרבה בתולדות הליגה ומעולם לא זכה באליפות.

הארי קיין | Peter Powell/PA Images via Getty Images

כשנשאל מוריניו על מצבו של קיין, הוא ניסה לשמור על אופטימיות: "אני חושב שמוקדם מדי לדבר על זה, אבל כמובן שהוא לא היה עוזב ב-2:2 בתוספת הזמן אם הוא לא היה מרגיש משהו בקרסול. נהיה אופטימיים ונאמין שיש לו מספיק זמן כדי להתאושש, אבל אני באמת לא יודע הרבה כרגע. מאמין שנדע יותר בהמשך".

כאמור, חלוקת הנקודות משמעותה שז'וזה מוריניו וקרלו אנצ'לוטי נותרו במקומותיהם בליגה והסיכוי לתפוס את המקום הרביעי (או גבוה ממנו) בהחלט הולך ומצטמק. טוטנהאם נמצאת כעת במרחק חמש נקודות ממוסטהאם הרביעית, אך הפטישים טרם שיחקו וניצחון יגדיל את הפער לשמונה נקודות כשנותרו שישה משחקים לסיום העונה.

במקרה או שלא, פול פוגבה עקץ השבוע את "המיוחד" כשאמר שאצל המנג'ר הנוכחי במנצ'סטר יונייטד, אולה גונאר סולשיאר, שחקנים לא מורגשים מותקפים כפי שהיה בתקופת מוריניו וגם סיפר שהא מעולם לא הבין מדוע מערכת היחסים שלו עם המנג'ר באותם ימים עלתה על שרטון. אחרי ה-2:2 אNA אמר הפורטוגלי בציניות הכה אופיינית לו: "אני רוצה לומר שלא יכול להיות פחות אכפת לי מה הוא אומר".

ז'וזה מוריניו עם פול פוגבה
פוגבה ומוריניו בימים שלהם יחד במנצ'סטר | AFP

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי