היורש של מוריניו? דיווח: טוטנהאם קבעה פגישה עם טן האח

העיתונאי פבריציו רומאנו טוען כי המאמן ההולנדי שהצליח בגדול באייאקס, מוכן לאתגר הבא וישוחח עם הספרס לאחר שקבוצתו תבטיח סופית את הזכייה באליפות. גם רוג'רס מועמד אך הסיכויים נמוכים

(גודל טקסט)

לפני עשרה ימים פוטר ז'וזה מוריניו מטוטנהאם. ראיין מייסון, שאימן את הקבוצה השנייה של המועדון, יעמוד על הקווים עד תום העונה אך ברור שלא ימשיך. מיום ליום בורסת השמות הולכת וגדלה והיום (חמישי) דווח בממלכה על שם חדש: אריק טן האח, המאמן המצוין של אייאקס.

העיתונאי המוערך פבריציו רומאנו טוען כי טוטנהאם טוטנהאם כבר קבעה פגישת עבודה עם טן האח שיהיה מוכן לדון בנושא לאחר שאייאקס תבטיח רשמית את זכייתה באליפות (זקוקה לנקודה במשחק הליגה הקרוב). גם בכלי התקשורת בבריטניה נכתבו דברים ברוח דומה. נטען כי על אף שלספרס יש עוד מועמדים רבים כמו ראלף רנגניק (גם מאוריציו סארי הוזכר בימים האחרונים), טן האח הוא המועמד הבכיר וההולנדי אף פתוח להקשיב.

טן האח עומד על הקווים של אייאקס מאז דצמבר 2017, לקח אותה לחצי גמר ליגת האלופות ב-2019 כשההולנדים הדיחו בדרך את ריאל מדריד ויובנטוס ושיחקו כדורגל נפלא, ורק שער מאוחר של לוקאס מורה לקח את אותה טוטנהאם לגמר על חשבונה. טן האח זכה בדאבל באותה עונה והוסיף זכייה נוספת בגביע בשנה זו.

"הוא מאושר באייאקס, מרגיש בבית ומערכת היחסים עם מארק אוברמרס היא מצוינת אך לאחר שזכה בכל התארים הוא מוכן לאתגר חדש", נטען לגבי ההולנדי שמחזיק בחוזה עד לתום העונה הבאה, אך חשוב לציין ששום דבר עדיין לא סגור. גם לייפציג הייתה מעוניינת בטן האח אולם הגרמנים כבר מינו מאמן אחר. יוליאן נגלסמן שהיה מועמד אף הוא לספרס – חתם בבאיירן מינכן וירד מהפרק. ברנדן רוג'רס להוט מהרעיון להשיב את לסטר לליגת האלופות ומחזיק בחוזה במועדון כך שהסיכויים שיגיע לספרס נמוכים.

הספרס מדורגים נכון לעכשיו במקום השביעי בטבלה, חמש הם רחוקים חמש נקודות מצ'לסי הרביעית כשנותרו רק חמישה מחזורים לתום העונה. בתחילת השבוע הפסידו למנצ'סטר סיטי 1:0 בגמר גביע הליגה. מאז 2008 התרנגולים לא זכו באף תואר.

טן האח ושחקני אייאקס חוגגים בברנבאו. מוכן לצעד הבא? | TF-Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי