ועכשיו לדבר האמיתי: צמד נהדר להאברץ, 0:2 לצ'לסי על פולהאם

ארבעה ימים לפני משחק הגומלין מול ריאל מדריד, הבלוז אירחו את קבוצת התחתית והשלימו את המלאכה משערים של הגרמני הצעיר (10, 49), כולל אחד מבישול נפלא של מאונט. 0:2 לברייטון על לידס שמקרב את השחפים להישארות

(גודל טקסט)

המחזור ה-34 בליגה האנגלית נמשך היום (שבת) עם ארבעה משחקים בעלי השפעה ישירה על קרבות המיקום באירופה ועל מאבקי הירידה. לאחר שמנצ'סטר סיטי ניצחה 0:2 את קריסטל פאלאס, צ'לסי עשתה את העבודה וטיילה ל-0:2 ביתי מול פולהאם. גם ברייטון אספה שלוש נקודות עם 0:2 על לידס יונייטד והתקרבה להישארות בליגה. במשחק שחתם את היום, אסטון וילה ניצחה 1:2 את אברטון.

צ'לסי – פולהאם 0:2

אחרי התיקו 1:1 נגד ריאל מדריד במשחק הראשון של חצי גמר ליגת האלופות וארבעה ימים לפני משחק הגומלין בסטמפורד ברידג', הבלוז אירחו את פולהאם מהתחתית למשחק במסגרת הליגה ועשו את המוטל עליהם, הרבה בזכות איש אחד: קאי האברץ.

הקשר הגרמני הצעיר, שעד המשחק הערב עמד על שני שערי פרמיירליג בלבד ב-24 הופעות, הכפיל את מאזנו עם צמד גדול שהעניק לתומאס טוכל שלוש נקודות חשובות במאבק על הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה. השער הראשון הגיע כבר בדקה ה-10 לאחר בישול נפלא של מייסון מאונט, כאשר השני הגיע לאחר שיתוף פעולה כל-גרמני בין טימו ורנר להאברץ.

בעקבות הניצחון, צ'לסי עולה ל-61 נקודות ומתקרבת מרחק שתי נקודות מלסטר השלישית, אך חשוב מכך פותחת פער זמני של שש נקודות מווסטהאם ושבע נקודות מליברפול, לפחות עד שהשתיים ישלימו את משחקיהן מול ברנלי ומנצ'סטר יונייטד (בהתאמה). מנגד, פולהאם קרובה מאוד לירידת ליגה עם 27 נקודות במאזנה, מרחק תשע נקודות מחוף מבטחים כאשר בקופה נותרו 12 כאלה בלבד.

שחקני צ'לסי חוגגים | Chloe Knott – Danehouse/Getty Images

ברייטון – לידס יונייטד 0:2

השחפים אירחו את העולה החדשה והנחילו לה הפסד ליגה ראשון לאחר שישה משחקים. פסקל גרוס העלה את המארחת ליתרון כבר בדקה ה-14 עם בעיטה מוצלחת מהנקודה הלבנה. עבור הקשר הגרמני, מדובר בשער ליגה שלישי העונה, וראשון מאז חודש דצמבר. בדקה ה-79, אקס מנצ'סטר יונייטד וארסנל, דני וולבק, חתם את תוצאת המשחק כשהשתלט על הכדור ברחבת לידס והכניע את השוער עם בעיטה לפינה הרחוקה.

הקבוצה של גרהאם פוטר השיגה ניצחון ראשון לאחר ארבעה משחקים בהם צברה שתי נקודות בלבד, ופתחה פער של 10 נקודות מהקו האדום. בדרך, היא גם השלימה ניצחון כפול על חניכיו של מרסלו ביילסה. המאמן הארגנטינאי פספס הזדמנות להתקרב למקומות המובילים באירופה, ועל אף שהקבוצה מדורגת כרגע במקום התשיעי, היא עלולה ליפול לחצי התחתון של הטבלה בסיום המחזור.

פסקל גרוס מבקיע פנדל | JOHN SIBLEY/POOL/AFP via Getty Images

תוצאה נוספת

אברטון – אסטון וילה 2:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי