אגוארו רחוק שער אחד מהשיא של רוני, גווארדיולה מאוהב

מאמן מנצ'סטר סיטי שפע מחמאות לחלוץ שכבש ב-0:2 על פאלאס ועשוי להשתוות לאנגלי כשיאן שערי הפרמיירליג במדי קבוצה אחת: "איזה שחקן, איזה איש", אמר המנג'ר. התכולים השוו את רצף ניצחונות החוץ הארוך אי פעם

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי סימנה אתמול (שבת) וי על תחנה נוספת בדרך לזכייה באליפות אנגליה, כשניצחה 0:2 את קריסטל פאלאס באצטדיון סלהרסט פארק. הפסד של היריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד, בקרב הענקיות נגד ליברפול הערב (18:15, שידור ישיר בספורט2), יחזיר את התואר באופן סופי ורשמי לתכולים. בינתיים, באנגליה ניצלו את ההזדמנות כדי להלל את כובש השער היפה במשחק אתמול – סרחיו אגוארו.

החלוץ הארגנטינאי חווה עונה מלאת פציעות ולא שיחק בעקביות כבר קרוב לשנה, אך בעקבות השער נגד פאלאס זכה לרגעי ההוקרה שלהם הוא ראוי, לקראת סיום הקדנציה שלו במועדון בו הפך לסמל ולמלך השערים בכל הזמנים (258). "איזה שער, איזו פעולה, איזה שחקן, איזה איש", השתפך פפ גווארדיולה במחמאות על 'קון'. "אני מאוהב בו כאדם והוא בחור מדהים. במצבים כאלה, לפעמים שחקנים פחות איכותיים מרגישים פחות בנוח משחקנים ענקיים כמוהו. איזה שער".

אגוארו הגיע אתמול ל-182 שערים בפרמיירליג ורחוק אחד בלבד מהשוואת שיא השערים בליגה האנגלית במדי קבוצה אחת, בו מחזיק וויין רוני שהבקיע 183 במדי מנצ'סטר יונייטד. בארבעת המחזורים האחרונים החלוץ יוכל לעקוף את רוני ומאמנו הבהיר כי הוא מתכוון להעניק לו הזדמנות לעשות זאת: "בהחלט! זה מגיע לו".

אגוארו חוגג. רחוק שער אחד משיאו של רוני | STEVEN PASTON/POOL/AFP via Getty Images

כולנו זכורים שאגוארו העניק למנצ'סטר סיטי את האליפות ההיסטורית ב-2012 עם שער דרמטי, ובעקבות העובדה שהשער שלו אתמול עשוי להתברר כזה שעזר להבטיח את האליפות היום, גווארדיולה נשאל על כך וענה: "שום דבר לא ישתווה לרגע ההוא ב-2012 מבחינת מנצ'סטר סיטי. זה בהיסטוריה של המועדון. אפילו אם נזכה בליגת האלופות, שום דבר לא ישתווה לזה. אגוארו הראה שוב מה שהראה כל הקריירה".

ביום שלישי מצפה לתכולים הגומלין נגד פריז סן ז'רמן בחצי גמר ליגת האלופות, והחלוץ מקווה כי יוכל לעזור לקבוצה שלו להעפיל לגמר היסטורי: "אני מרגיש טוב, הברך שלי מרגישה מעולה. אני פשוט מחכה להזדמנות לשחק, כמו היום. אם אני לא משחק, זה לא משנה. אני רוצה להיות עם חבריי לקבוצה. כמובן שכל שחקן רוצה לשחק, אבל נראה", אמר אגוארו על המשחק הבא, "אני שמח שסוף סוף שיחקתי. עברה תקופה ארוכה מאז שהשלמתי 90 דקות. השער היום היה טוב כי אולי נוכל לזכות בפרמיירליג. נחכה למשחק, ברור שאם ליברפול תנצח זה יהיה יותר טוב".

מעבר לסיפור של 'קון', הסיטיזנס רשמו אתמול גם ציון דרך קבוצתי מרשים: ה-0:2 על קבוצתו של רוי הודג'סון היה ניצחון החוץ ה-11 ברציפות שלהם בליגה האנגלית, רצף שהושג על ידי התכולים ב-2017 וגם על ידי צ'לסי ב-2018. ניצחון חוץ נוסף ומנצ'סטר סיטי תוכל להוסיף לעונה האדירה הזו עוד שיא מכובד.

קרובים לעשות היסטוריה. שחקני סיטי חוגגים | Clive Rose/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי