"אמן": בייל גורף מחמאות אחרי השלושער, יישאר בטוטנהאם?

הוולשי להט ב-0:4 על שפילד והזכיר נשכחות. המאמן מייסון, שהשתווה למוריניו ופוצ'טינו, התייחס לעתיד הכוכב: "צריך לשבת איתו ועם ריאל מדריד, הוא היה יוצא מן הכלל". וגם: הנתון הייחודי של הצמד קיין וסון

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

גארת' בייל הזכיר אתמול (ראשון) נשכחות. הוולשי בן ה-31 פשוט זרח על כר הדשא ולהט עם שלושער מבריק ב-0:4 של טוטנהאם על שפילד יונייטד, שהשאיר לתרנגולים סיכוי לסיים בטופ 4 ולזכות בכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה. את השער הרביעי, אגב, כבש יונג מין סון בביצוע מרהיב משלו.

בייל הגיע אתמול לתשעה שערים העונה בליגה (14 בכל המסגרות), ומה שמדהים הוא שאת כל התשעה הוא כבש באצטדיון הביתי של טוטנהאם. מבין כל השחקנים בפרמיירליג שכבשו העונה את כל השערים באותו אצטדיון – הוולשי עם מספר הכיבושים הגבוה ביותר.

זה היה השלושער השביעי של בייל בקריירת המועדונים. שלושה מהם היו כשהוא לבש את מדי טוטנהאם (מול אינטר באוקטובר 201 בליגת האלופות ומול אסטון וילה בדצמבר 2012 בפרמיירליג), והארבעה הנוספים כאשר שיחק תחת ריאל מדריד, ממנה הוא כידוע מושאל העונה לתרנגולים.

יונג מין סון חוגג עם שחקני טוטנהאם | Shaun Botterill/Getty Images

כעת, בייל עומד על שמונה שערים בשמונת המשחקים האחרונים שלו, ומי היה מאמין, אבל הוא איכשהו מצליח לזרוח מחדש. השאלה היא האם הוא יצליח לשמור על יציבות ובאמת להצליח להרים מחדש את הקריירה שלו. אתמול הוא נבחר כמובן לאיש המשחק וקיבל מחמאות גדולות בתקשורת באנגליה: "בייל היה התכשיט בכתר ההתקפה של טוטנהאם. הוא סיפק תנועה וסיומת של אמן".

ראיין מייסון, המאמן הזמני עד לסיום העונה, שהחליף את ז'וזה מוריניו, נותן צ'אנס מחודש לבייל ודלה עלי (שפתח אתמול בהרכב בפעם השלישית בלבד העונה), ונראה שמקבל את התמורה. מייסון דיבר בסיום המשחק על עתידו של בייל לקראת העונה הבאה, שכן הוא אמור לשוב לריאל: "אני חושב שזו שיחה שצריכה להתקיים בסוף העונה עם גארת', המועדון וקבוצת האם שלו. אני מאוד שמח שהוא שמח כאן".

"גארת' היה יוצא מן הכלל", המשיך מייסון. "השערים שלו היו ברמה עולמית. אף אחד לא יכול לפקפק ביכולת שלו בשליש האחרון של המגרש. הוא הוכיח במשך מספר שנים שהוא אחד הטובים בעולם באיזורים האלה, והוא גילה מחויבות אמיתית עבור הקבוצה".

ראיין מייסון, גארת' בייל | JUSTIN SETTERFIELD/POOL/AFP via Getty Images

אגב, מייסון הפך למאמן השלישי ברציפות של טוטנהאם שמצליח לנצח בשני המשחקים הראשונים שלו בליגה. גם מוריניו וגם מאוריסיו פוצ'טינו הצליחו לעשות זאת לפניו. סון, שכבש שער נהדר, בישל את אחד משעריו של בייל ובכך הגיע העונה ל-16 שערים ו-10 בישולים בליגה.

כעת, הדרום-קוריאני הפך לשחקן השלישי העונה בפרמיירליג שמגיע לכמות דו ספרתית גם של שערים וגם של בישולים, יחד עם הארי קיין וברונו פרננדס. קיין וסון הצמד הראשון לעשות זאת באותה קבוצה מאז לירוי סאנה וראחים סטרלינג במנצ'סטר סיטי בעונת 2018/19.

סון וקיין. צמד חמד | SHAUN BOTTERILL/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי