נקבע מועד חדש למשחק בין מנצ'סטר יונייטד לליברפול

לאחר התפרעות אוהדי השדים האדומים באולד טראפורד, ההתמודדות בין שתי היריבות הוותיקות שובצה מחדש בלוח המשחקים של הפרמיירליג. התאריך בפנים

(גודל טקסט)

לאחר שביום ראשון האחרון אמור היה להתקיים אחד המשחקים היוקרתיים ביותר שיש לכדורגל האנגלי להציע, אוהדי מנצ'סטר יונייטד התפרעו והביאו לדחיית משחק קבוצתם שתוכננה לארח את ליברפול באולד טראפורד. כעת, שלושה ימים לאחר הפארסה, הערב (רביעי) פורסם המועד החדש לקרב הענק בין שתי היריבות הוותיקות.

לפי הודעה רשמית בעמוד הטוויטר של המייטי רדס, המפגש ייערך ב-13 לחודש, כלומר יום חמישי הבא. יש לציין כי מדובר בהתמודדות קריטית עבור יורגן קלופ ושחקניו, שזקוקים לרצף תוצאות טובות במחזורי הסיום של הליגה אם ברצונם להתברג באחד מארבעת המקומות הראשונים על מנת להבטיח כרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה.

נכון לעכשיו, ליברפול מדורגת במקום השביעי בטבלה עם 54 נקודות, מרחק שבע נקודות מאחורי צ'לסי הרביעית אך גם עם משחק חסר. במחזור הקרוב אלופת אנגליה היוצאת תארח את סאות'המפטון (שבת ב-22:05, שידור ישיר בספורט2) כאשר היא יודעת שכל תוצאה פרט לניצחון תשאיר לה סיכויים תאורטיים בלבד לתפוס מקום ברביעייה המובילה. מנגד, השדים האדומים ממוקמים בבטחה במקום השני עם 67 נקודות, תשע יותר מווסטהאם החמישית, וניתן לומר כי שחקניו של אולה גונאר סולשיאר יגיעו ל"סטרטפורד אנד" על מנת להביא יוקרה וגאווה למועדון בעל מספר האליפויות הרב ביותר באנגליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי