טיאגו: "הדלת לטופ 4 סגורה, אבל החלון עדיין פתוח וננסה להיכנס דרכו"

ליברפול יודעת שהסיכויים לכך קטנים, אבל מנסה לשדר אופטימיות באשר להשגת הכרטיס לליגת האלופות. הקשר שכבש שער בכורה ב-0:2 על סאות'המפטון: "מקווה שזה הראשון שלי ולא האחרון"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

אברטון היא אמנם היריבה העירונית, אבל שחקני ואוהדי ליברפול הולכים להחזיק לה אצבעות הערב (ראשון, החל מ-18:20 בספורט2) כשהיא תתארח אצל ווסטהאם.

בזכות ה-0:2 של יורגן קלופ ושחקניו על סאות'המפטון אמש, ליברפול במרחק שש נקודות מלסטר הרביעית ונקודה בלבד מווסטהאם החמישית, כך שמעידות של הפטישים ושל השועלים לצד ניצחונות של ליברפול בארבעת המשחקים שנותרו לה עד תום העונה (ביום חמישי היא תשלים את המשחק החסר נגד מנצ'סטר יונייטד), בהחלט משאירים את חלום המקום הביעי והכרטיס לליגת האלופות בחיים.

טיאגו אלקנטרה, הקשר שהגיע קול תרועה רמה מבאיירן מינכן בקיץ והתקשה בלשון המעטה להטביע חותם, כבש אתמול את שערו הראשון במדים האדומים, כשבתוספת הזמן חתם את תוצאת המשחק, וסיפר בסיום: "ההרגשה מדהימה ואני מקווה שזה הגול הראשון שלי ולא האחרון, אבל מה שחשוב זה שניצחנו ולקחנו שלוש נקודות. אנחנו נמשיך להילחם בשביל הסיכוי הקטן לנס – עלינו להיות ריאליים, הסיכוי שיהיה כאן נס הוא קטן, אבל קיים. לפעמים דלתות נסגרות בפניך, אבל החלון עדיין פתוח – ואנחנו ננסה להיכנס דרכו".

היו זקוקים לשערים האלה. מאנה וטיאגו | Phil Noble – Pool/Getty Images

דברים דומים אמר גם המגן אנדי רוברטסון: "אנחנו לא תלויים בעצמנו במאבק על מקום בין ארבע הראשונות, אבל כשהקבוצות שמעלינו ימעדו כפי שקרה ללסטר ביום שישי נגד ניוקאסל, אנחנו צריכים להיות מוכנים כדי להכות בחזרה. אסור לנו לפספס יותר הזדמנויות".

יורגן קלופ הודה שהיכולת ממש לא מרשימה, אבל בהחלט השביעה את רצונו: "זה לא היה המשחק הכי טוב של ליברפול מאז שהגעתי, אבל שיחקנו בדיוק כמו שהיינו צריכים לשחק. אליסון היה נפלא והוא הוכיח שוב עד כמה הוא טוב ומבחינתנו זה ניצחון גדול, היינו מאוד זקוקים לו ואני גם מאוד שמח עבור טיאגו ומאנה כי גם הם היו צריכים את השערים האלה".

אליסון עוצר את צ'ה אדאמס | PHIL NOBLE/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי