גרינווד עקף את רוני, קבאני השתווה לסולשיאר שרמז על עתיד החלוץ

הנער כבש ב-1:3 על אסטון וילה את שערו ה-16 בפרמיירליג והפך לגדול הכובשים במפעל לפני גיל 20. האורוגוואי הגיע לחמישה שערים כמחליף - שיא מועדון במנצ'סטר יונייטד, המנג'ר: "מקווה שנשתמש בו יותר בעונה הבאה"

(גודל טקסט)

אחרי שצ'לסי עיכבה את חגיגות האליפות של מנצ'סטר סיטי בשבת, מנצ'סטר יונייטד קבעה כי חגיגות היריבה העירונית ייאלצו להמתין לפחות עד ליום חמישי הקרוב, לאחר שגברה 1:3 על אסטון וילה אתמול (ראשון) וצימקה את הפער ממוליכת הפרמיירליג ל-10 נקודות, כשנותרו לה עד ארבעה משחקים. ברונו פרננדס, מייסון גרינווד ואדינסון קבאני כבשו לזכות הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר וביטלו יתרון זמני שהעניק ברטרנד טראורה למארחת, במשחק שבו שחקני "השדים האדומים" רשמו מספר ציוני דרך מרשימים.

בראש ובראשונה, מנצ'סטר יונייטד הפכה לקבוצה הראשונה שמנצחת 10 משחקי פרמיירליג בעונה אחרי שנקלעה לפיגור. מייסון גרינווד עקף את אגדת המועדון, וויין רוני, כאשר הפך למבקיע הפורה ביותר בתולדות הליגה האנגלית לפני גיל 20: השחקן בן ה-19 הגיע ל-16 שערים ושבר את השיא של מי שמאמן כיום את דרבי קאונטי. "להיות על הבמה המרכזית ולכבוש שערים חשובים כמו היום, זה משמעותי מאוד", אמר גרינווד. "אנחנו לא אוהבים לרדת לפיגור, אבל זה דוחף אותנו לחזור ולהשיג את הניצחון. אנחנו רק רוצים לצבור כמה שיותר נקודות ולהמשיך להפעיל לחץ".

סולשיאר החמיא לחלוץ הצעיר: "הוא בטופ. מייסון מסוגל לסיים בכל דרך אפשרית. היה לו ערב ארוך ביום חמישי, הוא עבד קשה מאוד היום וחשבתי להחליף אותו בהפסקה, כי הילד זקוק למנוחה, אבל הוא הראה מה הוא יכול לעשות. הוא הכי טוב שיש".

גרינווד חוגג. עקף את רוני | SHAUN BOTTERILL/POOL/AFP via Getty Images

ברונו פרננדס סיים את המשחק עם נתון מכובד משלו, כאשר השווה שיא של פרנק למפארד והגיע ל-27 שערים בכל המסגרות העונה – הכמות הגבוהה ביותר לשחקן קישור עבור קבוצה אנגלית בעונה אחת. הארי מגווייר ניפץ אף הוא שיא, וכמעט קבע אחד נוסף. הבלם, שעלה להופעתו ה-72 במדי יונייטד בפרמיירליג ולא פספס ולו דקת משחק אחת עד אתמול, היה רחוק 11 דקות משבירת שיא המשחקים המלאים הרצופים שקבע גארי פאליסטר בשנות ה-90. אלא שבדקה ה-79, מגווייר התנגש באנואר אל גאזי ונאלץ לרדת לספסל כשהוא פגוע בקרסול וצולע. יחד עם זאת, מגווייר כן שבר את שיא הדקות הרצופות של פאליסטר.

גם אדינסון קבאני הגיע להישג מכובד: האורוגוואי השתווה לסולשיאר ולצ'יצ'ריטו כשהגיע לחמישה שערי פרמיירליג במשחקים שבהם עלה מהספסל העונה. המנג'ר התייחס לכך ושלח רמז בנוגע לכוונות של מנצ'סטר יונייטד להשאיר אצלה את קבאני, על אף ההתעניינות מצד בוקה ג'וניורס: "אנחנו לומדים להכיר את אדינסון ואני מקווה שנוכל להשתמש בו יותר בעונה הבאה", אמר הנורבגי.

קבאני. יישאר במנצ'סטר יונייטד? | Shaun Botterill/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי