מאנה סירב ללחוץ יד לקלופ, המנג'ר במפתיע יצא להגנת הכוכב

ליברפול ניצחה 2:4 אדיר את מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד (לראשונה מאז מרץ 2014) ונשארה חזק במאבק על המקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות, אך הכותרות עסקו בעיקר בהתנהגות הסנגלי ובסיבה לאירוע

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

לפני כשלושה שבועות, כשליברפול ספגה בתוספת הזמן מול ניוקאסל ורשמה משחק שני ברציפות ללא ניצחון, נראה היה שהמייטירדס קרובים להשלים עם כך שהם בעונה הבאה לא יתחרו בליגת האלופות. אמש (חמישי) יורגן קלופ ושחקניו השיגו 2:4 אדיר באולד טראפורד על מנצ'סטר יונייטד ושלושה ניצחונות בשלושת מחזורי הסיום (בחוץ נגד ווסט ברומיץ', בחוץ נגד ברנלי ובבית נגד קריסטל פאלאס) בהחלט עשויים להספיק כדי להשתחל ברגע האחרון לטופ-4.

ליברפול כבר נקלעה לפיגור מוקדם משער של ברונו פרננדס, אבל השכילה להשלים מהפך הודות למשחק משובח של טרנט אלכסנדר ארנולד, שפעמיים היה אחראי על כדורים שהסתיימו ברשת של דין הנדרסון מרגלו ומראשו של רוברטו פירמינו – שעריו הראשונים אחרי 12 מחזורים. זה היה ניצחון ראשון של ליברפול באולד טראפורד מאז מרץ 2014 והמשמעות היא, כמובן, שזו הפעם הראשונה שקלופ מנצח במגרש של היריבה המושבעת.

מה שמעט העיב על חגיגות הניצחון היה אירוע שנרשם בסיום המשחק, אז סאדיו מאנה סירב ללחוץ את ידו של המנג'ר שלו. כשנשאל על כך קלופ, הוא דווקא הגן על הסנגלי: "אין שום בעיה איתו. לקחתי החלטה מאוחרת לפתוח עם דיוגו ז'וטה במקומו ולא היה לי זמן להסביר לו את ההחלטה כפי שאנחנו עושים בדרך כלל. זה הכל".

ז'וטה. החלטה נכונה של קלופ לפתוח איתו, כנראה | Michael Regan/Getty Images

על החזרה למאבק על המקום הרביעי וליגת האלופות אמר קלופ: "זה ניצחון שהיינו חייבים ואני שמח שהצלחנו להשיג את הנקודות. זה ניצחון ראשון שלי כאן בתזמון מעולה".

מוחמד סלאח מצא אתמול את הרשת בתוך תוספת הזמן והעלה את מאזנו ל-124 שערים ב-200 הופעות בכל המסגרות עבור ליברפול – בכך הוא השתווה לחלוץ העבר האגדי רובי פאולר ואותם מקדים גורדון הודג'סון עם שער אחד יותר. סלאח רחוק תשעה שערים מציון הדרך של רוג'ר האנט, שכבש 133 ב-200 משחקים.

מוחמד סלאח | John Powell/Liverpool FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי