תקפוץ על ההזדמנות? ליברפול יוצאת לברנלי ורוצה מקום בטופ 4

המייטירדס יקוו לנצל את הקרב בין צ'לסי ללסטר ולעלות לרביעייה המובילה, ז'וטה ימשיך להיעדר. קלופ: "העונה הייתה אתגר עצום, לכן המוטיבציה גבוהה". וגם: ארסנל בדרבי לונדוני נוסף, טוטנהאם וקיין יארחו את וילה

(גודל טקסט)

לאחר שצ'לסי ולסטר ייאבקו ביניהן ויקבעו מי עלולה לסיים את העונה ללא כרטיס לליגת האלופות, ליברפול תעלה מחר (רביעי) לכר הדשא כשתתארח אצל ברנלי במסגרת המחזור ה-37, כאשר יורגן קלופ ושחקניו יודעים שניצחון עשוי להעלות אותם למקום הרביעי בטבלה עם מחזור אחד בלבד לתום העונה. במשחקים נוספים, טוטנהאם תארח את אסטון וילה, ארסנל וקריסטל פאלאס בדרבי לונדוני, אברטון תארח את וולבס ו-ווסטהאם תצא לווסט ברומיץ'.

ברנלי – ליברפול (22:05, שידור ישיר בספורט2)

האורחת מגיעה בכושר מצוין להתמודדות, כאשר בשמונת משחקי הליגה האחרונים היא ניצחה בשישה ובשניים נוספים סיימה בתיקו. התוצאות הללו אפשרו לאלופה היוצאת לחזור למאבק על הכרטיס לליגת האלופות, כאשר נכון לעכשיו היא נמצאת במקום החמישי עם 63 נקודות, נקודה מאחורי צ'לסי הרביעית ושלוש נקודות מאחורי לסטר השלישית. למרות זאת, ליברפול תוכל להעפיל לטופ 4 אם תנצח, זאת משום שהבלוז והשועלים נפגשים הערב לקרב ראש בראש, שכל תוצאה בו תעזור למייטי רדס.

לקראת ההתמודדות, קלופ התייחס למצב קבוצתו: "אם ראיתם את השחקנים אחרי שער הניצחון של אליסון, אתם מבינים כמה זה היה חשוב לנו. ברור שכל הבעיות והפציעות בתחילת העונה השפיעו. זרקנו למים העמוקים הרבה חבר'ה צעירים וציפינו שהם ישחו לבד. זה לא עובד ככה. העונה הייתה אתגר עצום עבורנו ולכן אנחנו כל כך רוצים לסיים ברביעייה המובילה".

מוחמד סלאח, סאדיו מאנה | RUI VIEIRA/POOL/AFP via Getty Images

על פרישתו מאימון של רוי הודג'סון בן ה-73, אמר הגרמני: "דבר ראשון, אין סיכוי שאאמן בגיל הזה. אם אהיה בריא, זה כבר הישג". על דיוגו ז'וטה ומצבת הפצועים: "דיוגו לא יהיה כשיר למחר. אולי למשחק נגד קריסטל פאלאס ביום ראשון. אלה חדשות טובות עבורו ועבור נבחרת פורטוגל, שהוא יהיה כשיר ליורו. אוקסלייד צ'מברליין יחזור לסגל, הוא רק היה חולה. לעומתו, נאבי קייטה לא התאמן, אז הוא לא ישולב מחר. מילנר? הוא ערך היום אימון, אחליט מחר אם זה מספיק כדי לתת לו זמן משחק".

מבחינת ההרכב, ליברפול צפויה לעלות עם שלישיית ההתקפה המוכרת שלה: מוחמד סלאח, סאדיו מאנה ורוברטו פירמינו. טיאגו אלקנטרה ימשיך לקבל את הקרדיט וישתף פעולה בקישור עם פאביניו, ריס וויליאמס יעלה במרכז ההגנה לאור החיסורים הרבים של שחקני החלק האחורי של קלופ.

יורגן קלופ, טרנט אלכסנדר ארנולד | CLIVE BRUNSKILL/POOL/AFP via Getty Images

קריסטל פאלאס – ארסנל (19:50, שידור ישיר בספורט1)

התותחנים מגיעים לדרבי הלונדוני לאחר שניצחו במחזור האחרון לונדונית אחרת, כשגברו 0:1 על צ'לסי ורשמו ניצחון ליגה שלישי ברציפות. למרות זאת, למיקל ארטטה ושחקניו נותרו סיכויים קלושים בלבד לתפוס את אחד המקומות המוליכים לאירופה בעונה הבאה, וגם המנג'ר הספרדי הודה ש"עונה מוצלחת במועדון כמו ארסנל זאת עונה שנגמרת עם תארים".

מבחינה מקצועית, רק דויד לואיז אינו כשיר אצל האורחת, והוא גם צפוי לעזוב את האמירויות בתום העונה. לעומת הבלם הברזילאי, ארטטה נשאל על עתידם של וויליאן וברנד לנו, והשיב בנחרצות: "לכל השחקנים שיש חוזה יש סבירות גבוהה שיישארו במועדון בעונה הבאה". באשר להרכב, פייר אמריק אובמיאנג צפוי לפתוח, כמו גם מרטין אודגור ובוקאיו סאקה. רוב הולדינג ופאבלו מארי ימשיכו לקבל את הקרדיט בחלק האחורי.

מן העבר השני, רוי הודג'סון יגיע למפגש לאחר שהכריז כי יעזוב את הנשרים ויפרוש מאימון בתום העונה. קבוצתו תגיע אחרי הניצחון 2:3 על אסטון וילה ותרצה להמשיך במומנטום במשחק שלא משנה עבורה דבר, ווילפריד זאהה יקווה להגדיל את כמות השערים שלו העונה כאשר נכון לעכשיו הוא עומד על 11 כיבושים במסגרת הליגה.

שחקני ארסנל חוגגים | Molly Darlington – Pool/Getty Images

טוטנהאם – אסטון וילה (19:50, שידור ישיר בספורט4)

התרנגולים רוצים לשמור על מקומם הנוכחי (מדורגים שישי בטבלה) כאשר גם הם מבינים כי את הכרטיס לליגת האלופות הם כבר לא ישיגו העונה. עם שלושה ניצחונות ליגה ביתיים תחת ראיין מייסון ושבעה ניצחונות רצופים על יריבתם מחר, המארחת תגיע להתמודדות מלאת ביטחון ותקווה לאסוף שלוש נקודות נוספות.

מעבר לכך, בטוטנהאם עסקו בימים האחרונים בדבר עתידו של כוכב הקבוצה, הארי קיין. לפי דיווחים בממלכה, החלוץ בן ה-27 הודיע לראשי המועדון כי הוא מעוניין לעזוב את הקבוצה בעונה הבאה ולעבור למקום שיתמודד על כל התארים, כשלטענתו טוטנהאם לא יכולה לעמוד בדרישות הללו. בכל מקרה, האנגלי אמור לעלות מחר בהרכב ויקווה להמשיך לכבוש על מנת לסיים את העונה כמלך שערי הפרמיירליג, כאשר נכון לעכשיו הוא חולק את הפסגה יחד עם מוחמד סלאח מליברפול עם 22 שערים לכל אחד.

הארי קיין | Clive Rose/Getty Images

אברטון – וולבס (19:50, שידור ישיר בספורט2)

הפסד של הטופיז בצירוף נקודות של ווסטהאם יחרצו סופית את גורל המארחת, שתישאר ללא הכרטיס לאירופה לאחר עונה חיובית למדי. קרלו אנצ'לוטי יהנה מחזרת הקהל לגודיסון פארק ויקווה כי עובדה זו תדחוף את שחקניו להשיג שלוש נקודות ועל הדרך לשבור רצף של שני משחקי ליגה ללא ניצחון. דומיניק קלאברט לווין, רישארליסון וחאמס רודריגס צפויים לפתוח בהרכב של המנג'ר האיטלקי הוותיק.

דומיניק קלברט-לווין | Justin Setterfield/Getty Images

ווסט ברומיץ' – ווסטהאם (22:15, שידור ישיר בספורט1)

הפטישים חולמים על כרטיס לאירופה, ולשם כך עליהם לנצח מחר את המארחת, שכבר ירדה לליגה השנייה ולא נותר לה על מה לשחק. כרגע, דייויס מויס וחניכיו נמצאים במקום השביעי עם 59 נקודות, בדיוק כמו טוטנהאם השישית ושלוש נקודות מעל אברטון השמינית. עם ניצחון ליגה בודד בחמשת המחזורים האחרונים, האורחת רוצה לחזור למסלול הניצחונות, כאשר ג'סי לינגארד ומיקייל אנטוניו ימשיכו להוליך את חוד ההתקפה.

משחק נוסף: ניוקאסל – שפילד יונייטד (19:50, שידור ישיר בספורט1)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי